• شنبه / ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403030402272
  • خبرنگار : 90047

شاخصه‌هایی که منجر به کامبک تاریخی پرسپولیس شد

شاخصه‌هایی که منجر به کامبک تاریخی پرسپولیس شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر بود.

حمید درخشان در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی دراماتیک ۴ بر ۳ سرخ‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر بود که توانست بعد از ۳ گل دوباره به بازی برگردد.

وی افزود: ضعف اصلی پرسپولیس در خط دفاعی بود که سبب شد در نیمه اول ۳ گل از استقلال خوزستان دریافت کند. اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام شد و در ادامه با اخراج ساویو روبرتو، در مجموع بازی به نفع پرسپولیس تمام شد و این اتفاقات کمک کرد که پرسپولیس سوار بازی شود و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کند و دوباره به بازی برگردد.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیمه دوم پس از به ثمر رساندن گل‌های پی در پی شرایط ایده آل و خوبی پیدا کرد و موقعیت‌های بدست آورده را به گل تبدیل کرد. در حقیقت یک کامبک بسیار خوبی برای پرسپولیس در تمام دوران فصل لیگ بود و سبب شد تا پرسپولیس را به آن جایگاهی برساند که طی چند هفته به دنبال آن بود.

درخشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اکنون در جایگاهی قرار گرفته که استرس برای تیم استقلال بیشتر خواهد شد. البته پرسپولیس یک بازی سختی را پیش رو دارد که اگر این بازی را ببرد ۸۰ درصد قهرمانی آن مسجل خواهد شد.

وی ادامه داد: اشتباه فاحش پرسپولیس در خط دفاع سبب شد تا پرسپولیس در نیمه اول ۳ گل را دریافت کند و همین امر می‌توانست پرسپولیس را وارد بحران بزرگی کند که خوشبختانه با تلاش بازیکنان پرسپولیس توانست از این بحران خارج شود. آن‌ها کار بزرگی انجام دادند که جا دارد به  بازیکنان خسته نباشید بگوییم.

درخشان گفت: بازگشت به بازی، آن هم بعد از دریافت ۳ گل از تیم حریف کار بسیار سختی بود که با تلاش و همت بازیکنان و با تعویض‌هایی که در نیمه دوم صورت گرفت سبب شد تا پرسپولیس دوباره به بازی برگردد.

این پیشکسوت پرسپولیس در ارزیابی از عملکرد استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه اول عالی بازی کرد و بدون اشتباه بود و استحقاق زدن ۳ گل را در نیمه اول داشت. اما نیمه دوم با فشاری که پرسپولیس به استقلال خوزستان وارد کرد و در شرایطی که یک بازیکن این تیم اخراج شد، انسجام تیمی، شرایط روحی و روانی بازیکنان و شیرازه تیم پاشیده شد و پرسپولیس با فشار زیادی که به استقلال خوزستان وارد کرد، سبب شد تا سوار بازی شود و نیمه دوم ۴ گل به ثمر برساند. البته این شکست چیزی از شایستگی‌های این تیم کم نمی‌کند، اما برتری پرسپولیس سبب شد تا این تیم را به زانو درآورد.

وی در پایان درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر شمس آذر خاطرنشان کرد: تمام تمرکز پرسپولیس باید برد بازی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۰۸:۲۳

داور داور داور

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۰۸:۵۶

آفرین ، درود بر درخشان گرامی ؛ باید همه تلاش فقط و فقط برای برد و پیروزی سرفرازانه در قزوین باشد.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۶

پرسپولیس می تونست گل بیشتری بزنه گل زودهنگام در نیمه اول بازیکنان را عصبی کردوگرنه همون نیمه باید روند گلزنی شون شروع می شد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۰

فقط داور را ازش تشکر کنید که بازی باخته رو عوض کرد. داور متشکریم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۰۹:۴۵

پرسپولیس کمترین حقش 4گل بود 2 تا تیر زد و چندین فرصت 100درصدی را هم نزد این تیم شایسته قهرمانی س البته دو بازی سخت داره

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۰:۲۵

بازگشت پرسپولیس بازگشت پرسپولیس بازگشت پرسپولیس کامبک چرا؟ به خدا تو انگلیسی هم همون معنی بازگشت رو میده و خاص نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۲:۰۰

کامبک تاریخی توسط داور محترم.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۵۷

دمشون گرم ایول برد شیرین

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۴:۱۹

پرسپولیس باید شمس آذر را خوب آنالیز کند و مشکلات دفاعی را ترمیم کند بدون شک شکست شمس آذر می تواند پل پرتاب پرسپولیس بسمت قهرمانی باشد والبته با شیوه گلزنی که دارد با میدان دادن به جوانانی مثل اسدبیگی که میشه روی شوتهای پشت یجده این بازیکن کار کرد وبا میدان‌داری خدابنده لو راحت می تواند بازیهای باقیمانده را با پیروزی طی کند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۷:۲۵

یه چیزی به اسم داووووووووورررررر با کمک ، کمک داور رر ر

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۱۷:۲۸

شاخصه ش داور بود و داور با داور