• جمعه / ۱۳ مهر ۱۳۸۶ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8607-07035
  • خبرنگار : 71291

رييس كميته‌ي تربيت‌بدني مجلس درگفت‌وگوباايسنا: *انتخاب ناظر خارجي براي انتخابات فدراسيون فوتبال، در شان كشور ما نيست *مجلس با اين گونه نظارت‌ها مخالف است

رييس كميته‌ي تربيت‌بدني مجلس درگفت‌وگوباايسنا:
*انتخاب ناظر خارجي براي انتخابات فدراسيون فوتبال، در شان كشور ما نيست
*مجلس با اين گونه نظارت‌ها مخالف است

رييس فراكسيون ورزش مجلس، انتخاب نايب رييس فدراسيون فوتبال اردن از سوي فيفا براي نظارت بر انتخابات فدراسيون فوتبال ايران را بدعت‌هاي جديد و اتفاقات نويي دانست كه نمي‌تواند براي فوتبال ايران اتفاقات خوبي باشد.

اميررضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: مجلس، كميسيون فرهنگي و كميته‌ي تربيت‌بدني و فراكسيون ورزش از ابتدا با اين كه فردي خارج از ايران در مورد انتخابات ما اظهارنظر كند و با هر اسمي به عنوان ناظر به آن ورود و دخالت كند، مخالف بودند.

وي تصريح كرد:چنين وضعيتي به هيچ وجه در شان كشور ما نيست، چرا كه ما در مسائل بسيار بزرگ‌تر و حساس‌تر مانند مسائلي كه مي‌تواند تاثيرات خاصي را در زمينه‌هاي مختلف اجتماعي، سياسي و فرهنگي براي ما ايجاد كند، زير بار چنين مسائلي نرفتيم و آن چيزي كه توانست اين موضوع را تلطيف كند، همين معرفي افراد ايراني در داخل كميته‌ي انتقالي بود.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس ادامه داد: اما اين كه ناظر خارجي بر اين مسائل دخالت كند، به هيچ وجه اتفاق خوبي براي فوتبال ما نيست و ورزش و فوتبال ما هم نمي‌تواند تافته‌ي جدا بافته از ساير اتفاقاتي كه در كشور ما روي مي‌دهد، باشد.

به نظر نماينده‌ي مردم تهران در مجلس، بايد با حداكثر تلاش اين موضوع به فيفا توجيه شود، چرا كه انتخاب ناظر خارجي براي انتخابات فدراسيون فوتبال به نوعي كم توجهي و بي‌اعتنايي به همان افراد ايراني است كه از طرف فيفا براي كميته‌ي انتقالي انتخاب شده‌اند و موظف به تصويب اساسنامه و ساير جريانات بودند.

رييس فراكسيون ورزش مجلس، افزود: به نظر مي‌رسد اولين مخالف حضور ناظر خارجي، ايرانياني باشند كه به عنوان ناظر از سوي فيفا در كميته‌ي انتقالي فدراسيون فوتبال حضور دارند و بعد از آن مهم‌تر اين كه به هر حال سازمان تربيت‌بدني بايد به اين موضوع با يك نگاه ديپلماتيك و محكم نظر داشته باشد؛ ولي حال كه اين اتفاق رخ داده بايد به گونه‌اي بتوانيم آن را مديريت و جمع كنيم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha