• چهارشنبه / ۶ شهریور ۱۳۸۷ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 8706-03774
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

پانزدهمين سمينار شيمي آلي کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد

پانزدهمين سمينار شيمي آلي کشور با حضور استادان و محققان برتر اين رشته علمي از سراسر كشور، از روز چهارشنبه (ششم شهريور) به ميزباني دانشگاه رازي کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار علمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در کرمانشاه، در مراسم افتتاحيه اين سمينار دکتر محمد مهدي خدايي، رييس دانشگاه رازي کرمانشاه ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان، گفت: سال گذشته از سوي موسسه علمي ISI يازده نفر از دانشمندان کشور به عنوان محقق برجسته معرفي شدند و امروز خوشحاليم که در اين سمينار ميزبان شش نفر از اين افراد هستيم.

وي با اشاره به تهيه نقشه جامع علمي کشور، اظهار داشت: اين نقشه در اختيار دانشگاه ها قرار گرفته تا اساتيد نقطه نظرات خود را در اين خصوص اعلام کنند.

خدايي همچنين به معرفي مختصري از دانشگاه رازي پرداخت و گفت: در حال حاضر بيش از يازده هزار دانشجو در مقاطع کارداني، کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري در هفت دانشکده اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند.

وي اظهارداشت: حدود 10 درصد دانشجويان دانشگاه رازي در مقاطع دوره تحصيلات تکميلي مشغول تحصيل مي باشند.

خدايي تعداد اعضا هيات علمي اين دانشگاه را حدود 270 نفر اعلام کرد.

وي با بيان اينکه دانشگاه رازي از دانشگاه هاي مطرح کشور به شمار مي رود، عنوان کرد: دانشگاه رازي در شاخص هاي نسبت مقالات به پژوهشگر، تاليف و ترجمه کتب و ثبت اختراعات جزو ده دانشگاه برتر کشور است.

دکتر عبدالحميد عليزاده دبير اين سمينار نيز گفت: 880 مقاله از سراسر کشور به دبيرخانه اين سمينار رسيده که از بين آنان 840 مقاله انتخاب شده است.

عليزاده افزود: در سه روز برپايي اين سمينار 21 مقاله در قالب سه بخش (سخنرانان منتخب، سخنرانان مدعو و سخنرانان عمومي) ارائه و مابقي مقالات نيز بصورت پوستر در معرض نمايش گذاشته مي شود.

وي گفت: نقطه اوج اين همايش قبول دعوت از بزرگان علم شيمي کشور و حضور آنان در اين سمينار است.

اين سمينار تا هشتم شهريور برپاست و طي سه روز برپايي آن مقالات ارائه شده بصورت سخنراني و پوستر ارائه مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha