• چهارشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۰ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 9008-07873
  • خبرنگار : 90089

/مخالف استعفاي مطهري/ پزشكيان: مطهري نبايد مجلس را ترك كند

/مخالف استعفاي مطهري/
پزشكيان:
مطهري نبايد مجلس را ترك كند

يك عضو فراكسيون اقليت مجلس در مخالفت با طرح استعفاي مطهري گفت: هر كس كه مدعي اصولگرايي است و بر اساس سنت رسول خدا(ص) و پيام حضرت علي(ع) عمل مي‌كند از طرح سوال از رييس جمهور استقبال كند و افرادي نظير مطهري را نگه داريد و كاري نكنيد كه فردا در برابر مردم نتوانيد پاسخگو باشيد.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايسنا، مسعود پزشكيان كه با عنوان اولين مخالف طرح استعفاي نماينده‌ي مردم تهران سخن مي‌گفت، خاطرنشان كرد: مطهري نبايد صحنه را ترك كند و مجلس نبايد چنين اجازه‌اي بدهد.

وي افزود: حضرت علي (ع) در نهج‌البلاغه مي‌فرمايند: "خطا اسبي وحشي است؛ هر كس سوار آن شود افسار دستش نيست و اين اسب‌، سوار را داخل آتش مي‌اندازد". از اين رو در داخل سيستم خطاها تا دلت بخواهد وجود دارد و نمايندگان حق دارند آه بكشند. نبايد اجازه داد خطاها ادامه يابد، تا متوجه شويم كسي آمده و 3 هزار ميليارد تومان را خورده است.

نماينده‌ي مردم تبريز  به تاكيدات حضرت علي(ع) به مالك اشتر اشاره كرد و گفت: حضرت علي‌(ع) مي‌فرمايند "اگر عملكرد تو موجب ظن و گمان شود بايد با رفتار شفاف اين شك را از جامعه جمع كني. هر چند كه اين كار، كار بسيار سختي است. "براي رييس جمهور يا ساير مسئولان سخت است كه از خطاها سخن بگويند.

اين عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس افزود: رسول اكرم(ص) بعد از جنگ حنين به برخي از سپاهيان و حاميان ابوسفيان صد شتر و به برخي ديگر نظير انصار تعداد بسيار كمتري شتر داد. صداي مردم بلند شد ولي رسول خدا كه بر مال و جان مردم مسلط است با مردم سخن گفت و آنان را نسبت به تصميمش راضي كرد. حال چه اشكالي دارد كه مسئولان كشور به سوالاتي كه در اذهان مردم وجود دارد پاسخ دهند.

پزشكيان در پايان تاكيد كرد: اين افراد (مطهري) را نگه داريد و كاري نكنيد كه فردا در برابر مردم نتوانيد پاسخ دهيد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha