• یکشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92012508592
  • خبرنگار : 71463

پس از پرداخت نشدن مطالبات مالی کشتی‌گیران تیم داماش

طرفداری برزگر از کشتی‌گیران طلبکار داماش

طرفداری برزگر از کشتی‌گیران طلبکار داماش

مدیر تیم‌ کشتی داماش بابل می‌گوید که در دعوای مالی کشتی‌گیران و شهرام قوی‌دل، مدافع کشتی‌گیران است.

مدیر تیم‌ کشتی داماش بابل می‌گوید که در دعوای مالی کشتی‌گیران و شهرام قوی‌دل، مدافع کشتی‌گیران است.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من هر روز پیگیر مطالبات کشتی‌گیران از داماش و قوی‌دل هستم، چون اعتبار خود را گذاشته‌ام و باید پول را از داماش بگیرم تا به کشتی‌گیران بدهم. اما اگر پولی پرداخت نشود مجبوریم از طریق قانون اقدام کنیم تا بچه‌ها به حق و حقوق‌شان برسند.

وی افزود: متاسفانه قوی‌دل 680 میلیون تومان چک دست ما دارد که برگشت خورده است. یک چک 300 میلیونی با امضای خود اوست و بقیه هم متعلق به باشگاه داماش است که قوی دل آنها را امضا کرده، ولی تا به حال تنها 20 درصد حقوق بچه ها را داده و این 680 میلیون وصول نشده است.

برزگر با اشاره به صحبت‌های کشتی‌گیران که گفته‌اند به اعتبار او به داماش آمده‌اند، بیان کرد: مگر من صاحب باشگاه یا طرف حساب هستم؟ وقتی یک فوتبالیست با تیمش قرارداد می‌بندد مگر پول خود را از مربیان می‌گیرد؟ من به لشگری و سایر کشتی‌گیران گفتم به داماش بیایند، چون فکر می‌کردم قوی‌دل که اسپانسر باشگاه است، اعتبار دارد.

پیشکسوت کشتی ایران ادامه داد: من خودم هم مبلغی دریافت نکرده‌ام و مدافع کشتی‌گیران هستم. الان هم کشتی‌گیران می‌توانند چک‌های باشگاه را که برگشت خورده بگیرند و وصول کند. اما بالاخره قانون هست و هر جور شده باید پول کشتی‌گیران از داماش و قوی‌دل گرفته شود.

وی همچنین اظهار کرد: اول فصل به ما گفتند که قوی‌دل اسپانسر تیم داماش است، ولی اطلاع نداشتم که این قدر بدهی دارد. در داماش هم که بحث مالکیت بین قوی‌دل و عابدینی (مدیرعامل باشگاه) به وجود آمد، اما تا جایی که می‌دانم قوی‌دل پول دارد و خزانه‌اش آنقدر خالی نیست که حقوق کشتی‌گیران را ندهد، اما باید دید به چه دلیل آمده و تیم داده و این کار را کرده است.

برزگر در پایان گفت: متاسفم که این اتفاق افتاده و تلاش خود را می‌کنم تا کشتی‌گیران به حق و حقوق‌شان برسند. در 50 سال اخیر چنین اتفاقی برایم نیفتاده بود که گیر چنین انسانی بیفتم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۱-۲۶ ۱۴:۴۴

کشتی هیچ وقت بزرگتر نداشت. فوتبالیستها میلیاردها تومان می‌گیرند؛ بدبخت کشتی‌گیرها. به خاطر 30 میلیون حالا بیا...