• چهارشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92032213258

هادی خامنه‌ای از حسن روحانی حمایت کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام شب گذشته در جلسه فوق‌العاده کمیته سیاسی این تشکل از همه مردم و علاقه‌مندان به سربلندی و عزت ایران خواست ضمن حضور در پای صندوق رای به دکتر حسن روحانی رای دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام شب گذشته در جلسه فوق‌العاده کمیته سیاسی این تشکل از همه مردم و علاقه‌مندان به سربلندی و عزت ایران خواست ضمن حضور در پای صندوق رای به دکتر حسن روحانی رای دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدهادی خامنه‌ای پس از گفت‌وگو با سیدمحمد خاتمی و با توجه به انصراف محمدرضا عارف، موضع رسمی خود را مبنی بر حمایت از حسن روحانی اعلام کرد و از مردم ایران خواست برای ساختن فردایی بهتر و به زعم وی، پیشگیری از افتادن کشور در دام افراط گرایی، به روحانی رای دهند.

هادی خامنه‌ای در جلسه شب گذشته اقدام محمدرضا عارف را شجاعانه و ایثارگرانه خواند و از ایشان تقدیر کردند و این اقدام را الگویی برای سیاست‌ورزی اخلاق‌مدارانه در کشور دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۲ ۱۹:۳۴

نبايد ما ملت بگذاريم كه كشور در دست افراطيها بيفتد پس با راي دادن اين مشكل برطرف ميشود

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۲ ۲۰:۱۶

من از آقای عارف واقعا کمال سپاس و تشکر را دارم. واقعا مرد هستش. عاشقانه دوستش دارم.

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۲ ۲۰:۱۷

خدا شما را حفظ کند

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۰۰:۳۳

به اميد ظهورصالح عالميان حضرت بقيةالله الاعظم كه جز اوكسي نميتواندجامعه اي بدون اشكال ايجاد كند ولايت ثمره صبر بر تعجيل مولي ما مهديست بس با ولايت تاامامت مامنتظريم

avatar
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۰۷:۴۵

بیانات در دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب (۱۳۹۱/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۴) بله، ملت ايران در مقابل آنچه كه دشمن ميخواهد انجام دهد، دنبال تدبير خواهد بود. ملت ايران دنبال شكوفائى اقتصادى، رونق اقتصادى و رفاه كامل است؛ اما ملت ايران نميخواهد اين را از راه ذلت در مقابل دشمن به دست بياورد؛ اين را ميخواهد با نيروى خود، با عزم خود، با شجاعت خود، با پيشروى خود، با توانائى جوانانش به دست آورد؛ لا غير. بله، تحريم، فشار است، آزار است - شكى نيست - اما در مقابله‌ى با اين فشار و آزار، دو راه وجود دارد: ملتهاى ضعيف وقتى كه دشمن فشار آورد، ميروند در مقابل دشمن تسليم ميشوند، خشوع ميكنند، توبه ميكنند. اما ملت شجاعى مثل ايران بمجرد اينكه ديد دشمن دارد فشار مى‌آورد، سعى ميكند نيروهاى درونى خود را فعال كند، با قدرت و شجاعت از منطقه‌ى خطر عبور كند؛ و همين كار را خواهد كرد. اين هم تجربه‌ى سى ساله‌ى ماست. بیانات در دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب (۱۳۹۱/۱۱/۲۸ - ۱۱:۵۴)