• دوشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93020100456

قرارداد 160 میلیارد تومانی فوتبال از تبلیغات محیطی

قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال باشگاهی به ارزش 160 میلیارد و 745 میلیون تومان برای دو سال امضا شد.

قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال باشگاهی به ارزش 160 میلیارد و 745 میلیون تومان برای دو سال امضا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال باشگاهی ایران میان سازمان لیگ فوتبال، به نمایندگی از فدراسیون فوتبال و شرکت ایران نوین به امضا رسید. این قرارداد دو ساله بوده و ارزش آن 160 میلیارد 745 میلیون تومان است.

برای امضای قرارداد علی کفاشیان، مهدی تاج، محمدرضا ساکت، امیر عابدینی و غلامرضا بهروان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و خانم شفیعی مسئول شرکت ایران نوین حضور داشتند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha