• چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: استخدام
  • کد خبر: 93111508512
  • خبرنگار : 80001

بیمه سامان دعوت به همکاری کرد

شرکت بیمه سامان در هفت ردیف شغلی رییس، کارشناس و کارمند دعوت به همکاری کرده است.

شرکت بیمه سامان در هفت ردیف شغلی رییس، کارشناس و کارمند دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیمه سامان در ردیف‌های شغلی زیر نیرو می‌پذیرد:

۱- رئیس اداره بازاریابی و برند:

تسلط بر استراتژی های بازاریابی ͅ آشنایی با تکنیک ها و روش های نوین بازرایابی ͅ آشنایی کامل با تقسیم بندی بازار و روش ها و متدهای داده کاوی

آشنایی با کلیات بیمه، تسلط برمکالمه زبان انگلیسی، تحصیلات : فوق لیسانس مدیریت بازاریابی MBA، تجربه کاری : ۴ سال

۲- کارشناس بازاریابی دیجیتالی:

تحصیلات:لیسانس مدیریت بازاریابی، IT، لیسانس کامپیوتر، تجربه کاری: دو سال، طراحی و به روز رسانی محتوای وب سایتͅ مدیریت و اجرای فروش آنلاین محصولاتͅ توانایی طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین، آشنایی با نرم افزارهای Photoshop- CSS- HTML- Adobe DW – Flash – مدیریت Google Webmaster.

۳- کارشناس صدور عمر (اندوخته ساز):

آشنایی نسبی با قوانین بیم، توانایی ارزیابی اولیه ریسک براساس محاسبه نرخ مناسب، توانایی انجام محاسبات مربوط به نرخ دهی مناسب جهت پیشنهادات بیمه نامه‌ها، آشنایی کامل با نرم افزار Word –Excel، تحصیلات: فوق لیسانس مدیریت مالی، تجربه کاری:۱سال، جنسیت : آقا

۴- کارشناس خزانه داری عمر ( اندوخته ساز):

آشنایی با مفاهیم و اصول حسابداری، آشنایی نسبی با اصول و قوانین بیمه، آشنایی نسبی با فرایند صدور بیمه عمر، آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با نرم افزارهای حسابداری و Excel، تحصیلات : لیسانس حسابداری، تجربه کاری : ۲سال، جنسیت : آقا

۵- کارشناس خسارت بیمه مهندسی:

آشنایی با حقوق و قوانین بیمه، تسلط بر فرایند صدور و فرایند کارشناسی خسارت بیمه های مهندسی، آشنایی به نرم افزار فناوران، تحصیلات:لیسانس مدیریت بیمه، تجربه کاری:۲سال در رشته خسارت بیمه مهندسی

۶- کارمند اداری:

تحصیلات:تسلط بر فرایند امور پرسنلی، تسلط بر نرم افزار همکاران، آشنایی با روش استاندارد بایگانی پرونده‌ها، تسلط بر حداقل یک نرم افزار حضور غیاب (ترجیحا غدیر)، تسلط بر نرم افزار word و آشنایی با نرم افزار Excel، تحصیلات: فوق دیپلم مدیریت، روانشناسی، علوم اجتماعی، سابقه کار : حداقل ۳ سال در امور اداری – منابع انسانی، جنسیت : آقا

۷- کارشناس جذب و برنامه ریزی منابع انسانی:

تحصیلات : فوق لیسانس مدیریت منابع انسانی یا روانشناسی، حداقل ۴ سال سابقه کار مرتبط، آشنایی با مفاهیم پست و شغل در سازمان، آشنایی با فرایند کارمند یابی بطور حرفه ای، آشنایی با روشهای پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز شرکت، تسلط بر زبان انگلیسی، آشنایی به نرم افزار office

از علاقمندان دعوت می شود تا رزومه کاری خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در موضوع ایمیل، به آدرس hrcv@samaninsurance.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha