• سه‌شنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93120503126
  • خبرنگار : 71357

استیلی پیراهن دیدار با آمریکا را به فدراسیون اهدا کرد

استیلی پیراهن دیدار با آمریکا را به فدراسیون اهدا کرد

عضو سابق تیم ملی فوتبال گفت: لطف خدا باعث شده در کارهای خیر حضور داشته باشم.

عضو سابق تیم ملی فوتبال گفت: لطف خدا باعث شده در کارهای خیر حضور داشته باشم.

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال؛ حمید استیلی، پیشکسوت فوتبال گفت: باید در کنار مردم باشیم تا در غم و شادی آنها شریک باشیم. معتقدم لطف خدا است که باعث شده من در کارهای خیر شرکت کنم. پیراهنی که در جام جهانی با آن بازی کردم را با پیشنهاد موسسه سپاس در اختیارشان قرار دادم تا با این کار برای کمک به افراد سرطانی گام های مفید و ارزنده ای انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: در نشستی که پیش از ظهر امروز با رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای این موسسه برگزار کردیم قرار شد تا پیراهنم در موزه ملی فوتبال ایران قرار بگیرد. ضمن اینکه موزه فیفا در سال 2016 افتتاح میشود و پیراهن من در بازی با آمریکا نیز به عنوان یکی از حوادث به یاد ماندنی جام جهانی و دیدار ایران و امریکا، در این موزه به نمایش گذاشته می شود. از این موضوع بسیار خوشحالم، چرا که پیراهن تیم ملی کشورم در فدراسیون جهانی فوتبال مورد معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

استیلی ادامه داد: افراد سرشناس در هر عرصه ای مخصوصا ورزش برای مردم جامعه الگو هستند. شرکت کردن در مراسم خیرخواهانه قطعا می تواند اعتماد به نفس مردم را افزایش دهد. مردم می بینند که الگوهایشان درکنارشان هستند و بدون شک تنها نخواهند ماند. بسیاری از بازیکنان را می شناسم که در امر خیر شرکت می کنند و باز هم می گویم که حضور در کار خیر خواهانه لیاقت و شایستگی می خواهد.

وی در پایان گفت: از افرادی که شرایط کمک دارند می خواهم تا در فعالیتهای خیرخواهانه شرکت کنند تا مردم هیچگاه خود را تنها نبینند.

کفاشیان: در بعد بین‌المللی و داخلی می‌توان موضوع پیشگیری از سرطان را مطرح کرد

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره این نشست گفت: حمید استیلی که گل زیبای خود را در دیدار ایران و امریکا به ثمر رسانده بود، پیراهنش را به موسسه سپاس اهدا کرده تا این موسسه با درآمد حاصل از آن افرادی که مبتلا به سرطان هستند را مورد پوشش قرار دهد. خوشبختانه این موسسه با انجام فعالیت‌های خیرخواهانه در راستای کمک به امر سرطان قدم برداشته و با در اختیارداشتن پیراهن این بازیکن توانسته است هزینه‌هایی را برای این قشر از افراد جامعه جمع آوری کند.

وی در ادامه بیان کرد: معتقدم، ارتباط با فعالیت‌هایی که در خصوص سرطان است باید در سطح جامعه، مخصوصا در فوتبال کشور بیشتر شود تا بتوان با پیشگیری از این بیماری، شاهد سلامتی جامعه باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در این نشست گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال نیز از این امر استقبال می‌کنند. بدون شک در بخش مسئولیت‌های اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع مورد استقبال قرار خواهد گرفت و ما این موضوع را حتما منعکس خواهیم کرد. البته این حرکت به دلیل نو و جدید بودنش در مدت زمان کوتاهی الگو خواهد شد. در واقع در بعد بین‌المللی می توان این فعالیت را منتشر کرد و بدون شک حمایت دیگر کشورها را بدست آورد.

وی در ادامه افزود: در بعد داخلی و در بحث برگزاری مسابقات لیگ می‌توان تبلیغاتی را در این زمینه انجام داد. ضمن اینکه در بخش تیم‌های ملی نیز با توجه به شناختی که از کارلوس کی روش دارم، ما نیز می‌توانیم حضوری پررنگ داشته باشیم و حضور چنین افرادی می‌تواند کمک بسزایی در رابطه با پیشگیری سرطان داشته باشد.

ملامحمد: فیفا خواست تا پیراهن استیلی به صورت موقت در موزه آنها قرار گیرد

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال پس از پایان نشست رئیس فدراسیون با موسسه سپاس گفت: تفاهم نامه‌ای را امضا خواهیم کرد تا بتوانیم در عرصه ورزش درباره پیشگیری از سرطان گام های مفیدی بر داریم.

محمدرضا ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی در جریان نشست رئیس فدراسیون فوتبال با نمایندگان شرکت سپاس و حمید استیلی، پیشنهاد برگزاری کارگاه آموزشی را در زمینه پیشگیری سرطان داد و گفت: در کنار این کارگاه‌ها می‌توان این باور را در جامعه ایجاد کرد تا بزرگان این حوزه به ما کمک کنند. ضمن اینکه قرار است تا تفاهم نامه ای را در بحث اعتیاد، سرطان و موارد دیگر امضا کنیم تا با کمک‌های این موسسه بتوانیم در عرصه ورزش درباره پیشگیری از سرطان گام‌های مفیدی بر داریم.

ملامحمد از درخواست فیفا مبنی بر در اختیار گرفتن پیراهن استیلی به منظور استفاده آن در موزه فیفا خبر داد و گفت: فیفا در سال 2016 موزه خود را افتتاح می‌کند. در واقع حوادث ویژه‌ای که در فوتبال جهان اتفاق افتاده و رویدادهای بزرگ را در مراسم افتتاحیه این موزه به نمایش می‌گذارند. قرار است تا پیراهن استیلی را به فیفا ارسال کنیم تا به مدت یک هفته در اختیار فدراسیون جهانی فوتبال در زمان افتتاح این موضوع باشد و سپس به موزه ملی فوتبال ایران بازگردانده خواهد شد.

حمید استیلی، پیشکسوت ارزنده فوتبال نیز در این رابطه گفت: خوشحالم که توانستم کمک کوتاهی برای این مجموعه انجام دهم. پیراهنم در اختیار این موسسه قرار گرفت تا بتوانیم در راستای پیشگیری امر سرطان و کمک به افراد مبتلا به این بیماری گام کوچکی را برداریم. هدف من خدمت به این مجموعه بود که امیدوارم مورد قبول خدا قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۲-۰۵ ۱۶:۳۳

مگه يه بار اين پيرآهن رو در مراسم خيريه نفروختن؟؟