• یکشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94120201348
  • خبرنگار : 90136

الی‌گشت برنده جایزه برترین شرکت مسافرتی آسیای غربی 2015

الی‌گشت برنده جایزه برترین شرکت مسافرتی آسیای غربی 2015

وزارت گردشگری و فرهنگ مالزی در 17 فوریه 2016 مراسم باشکوهی را تحت عنوان جوایز گردشگری مالزی (MTA(2015/2014 برگزار کرد.

وزارت گردشگری و فرهنگ مالزی در 17 فوریه 2016 مراسم باشکوهی را تحت عنوان جوایز گردشگری مالزی (MTA(2015/2014 برگزار کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این جوایز به 65 شرکت و سازمانی که نقش چشمگیری در رشد و توسعه صنعت گردشگری در مالزی ایفا کرده‌اند، اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در مرکز تجارت جهانی پوترا واقع در کوالالامپور با حضور احمد زاهد حمیدی معاون نخست وزیر مالزی و مهم‌ترین مقامات و مسئولان گردشگری مالزی و دیگر کشورهای جهان برگزار شد.

جوایز گردشگری مالزی یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین جوایز در منطقه آسیا و اقیانوسیه است که از سال 1987 به طور سالانه برگزار می‌شود.

در مراسم امسال شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی‌گشت در کنار ۲۵ دفتر مسافرتی دیگر از کشورهای مختلف جهان موفق شد در فهرست نهایی بهترین برگزارکنندگان تور خارجی در نوزدهمین آیین جایزه گردشگری مالزی قرار گیرد و جایزه بهترین شرکت مسافرتی آسیای‌غربی در سال 2015 را دریافت کند.

شرکت الی‌گشت به دلیل برگزاری با کیفیت تور مالزی در شهرهای "کوالالامپور"، "پنانگ"، "لنکاوی"، "تامان نگارا" و "تیومان آیلند" و همچنین فرستادن بیشترین تعداد مسافران به کشور مالزی در این مراسم به عنوان برترین شرکت مسافرتی در غرب آسیا معرفی شد.

در این مراسم مجموعه تفریحی "گنتینگ" (Genting) و مرکز خرید "پاویلیون" (pavilion) موفق به دریافت جایزه ویژه این دوره شدند.

همچنین مرکز خرید Sunway pyramid به عنوان مرکز خرید خلاق، مجموعه Legoland به عنوان بهترین پارک موضوعی و Tabin Whildlife Reserve به عنوان بهترین جاذبه طبیعی در مالزی شناخته شدند.

این مراسم با حضور ۵۳ داور و اهدای ۶۵ جایزه به فعالان گردشگری داخلی و خارجی منتخب از میان بیش از ۵۹۰ شرکت‌کننده برگزارشد و جوایز شامل بهترین نشریات، مقالات، وبلاگ، برگزارکنندگان تور، خدمات اقامتی، راهنمای تور، جاذبه گردشگری، رستوران خلاق، مرکز ماساژ مراکز خرید و اقامت خانگی در گروه‌های خارجی و داخلی بود.

مالزی قصد دارد تا با خلاقیت، ایجاد جاذبه‌های جدید و تمرکز بر گردشگری ورزشی، گلف، خرید، Homestay و پرنده‌نگاری، تا سال ۲۰۲۰ به هدف خویش در جذب ۳۰ میلیون گردشگر دست یابد هرچند که آمارها نشان می‌دهد که سال گذشته (۲۰۱۵) با جذب ۲۵.۷ میلیون گردشگر نسبت به ۲۷.۴ میلیون تن سال ۲۰۱۴ نه تنها رشدی نداشته که با افت نیز روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha