• سه‌شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95040112160
  • خبرنگار : 90047

معاون فنی کمیته‌ پارالمپیک: فدراسیون قایقرانی متولی حل مشکل قایقران پارالمپیکی است

معاون فنی کمیته‌ پارالمپیک: فدراسیون قایقرانی متولی حل مشکل قایقران پارالمپیکی است

معاون فنی کمیته‌ ملی پارالمپیک با اشاره به این که فدراسیون قایقرانی متولی مرتفع کردن مشکل قایق شهلا بهروزی راد، تنها نماینده قایقرانی ایران در پارالمپیک است، گفت: بهروزی راد تا به امروز تحت حمایت فدراسیون قایقرانی بوده است نه کمیته ملی پارالمپیک.

بهروز برجسته در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون مشکل تنها نماینده قایقرانی پارالمپیکی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک 2016 ، اظهار کرد: شهلا بهروزی راد تا به امروز تحت حمایت فدراسیون قایقرانی بود و تمام زحمات وی از نظر برگزاری اردوها، اعزام به مسابقات برون مرزی و حتی کسب سهمیه پارالمپیک بر عهده فدراسیون قایقرانی بود.

وی ادامه‌ داد: از آنجایی که کمیته‌ ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان هیچ گونه امکانات لازم را در خصوص قایقرانی ندارند، حتی بعد از کسب سهمیه پارالمپیک توسط بهروزی راد طی توافقی که با فدراسیون قایقرانی انجام دادیم، قرار شد تا زمان اعزام او به بازی‌های پارالمپیک ریو دوباره از نظر حضور در اردوها، انجام تمرینات و ... تحت حمایت فدراسیون قایقرانی قرار بگیرد.

وی از خرید دو قایق کایاک یک نفره مخصوص افراد  معلول توسط فدراسیون قایقرانی از کشور آلمان خبر داد و خاطر نشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم این فدراسیون از کشور آلمان دو قایق مخصوص معلولان خریداری کرده و تمام کارها برای ارسال این قایق‌ها از آلمان به ایران انجام شده و منتظر هستند تا سازنده  هر چه‌ سریع‌تر این قایق‌ها را به ایران بفرستد. حتی طی صحبتی که با فدراسیون قایقرانی انجام دادیم، قرار بر این شد هزینه قایق‌ها و زحمت ترخیص آنها از گمرک توسط کمیته‌ ملی پارالمپیک انجام شود، بنابراین تمام کارهای اولیه از سوی فدراسیون قایقرانی صورت گرفته و ما منتظر ورود قایق‌ها به ایران هستیم.

برجسته در پایان اضافه‌ کرد: البته در طی این مدت ما از بهروزی راد غافل نبودیم و وی تمرینات خود را زیر نظر مسعود مهدوی نیا به خوبی انجام می‌دهد و پیشرفت راضی کننده ای داشته است. هر چند خود ما نیز اعتقاد داریم اگر وی با قایق مخصوص معلولان تمرین کند، شرایط بهتری را برای کسب موفقیت در پارالمپیک ریو خواهد داشت.

انتهای‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha