• پنجشنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95050113202
  • منبع : نمایندگی کرمان

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

‌ایسنا، کاملا در خدمت انقلاب و نظام است ‌

‌ایسنا، کاملا در خدمت انقلاب و نظام است
‌

‌رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) کامل در خدمت انقلاب و نظام است و صداقت خود را نشان می‌دهد.

‌به گزارش ایسنا محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر جدید ایسنا در کرمان و مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مدیر عامل ایسنا کشور اظهار کرد: رسانه باید تمام عیار بوده، واقعیت را بیان کند و در عین حال انعطاف پذیر باشد.

وی افزود: خبر و رسانه اگر تمام عیار نباشد، هم سخت و زمخت شده و هم می تواند امنیت یک شهر، منطقه و حتی کشور را به خطر بیندازد.

زاهدی تصریح کرد: خبر تمام عیار می‌تواند از خیلی حوادث جلوگیری کرده و خط‌دهی و جهت‌دهی مردم و افکار عمومی را در کمک و بسترسازی برای وفاق و همدلی در مورد یک موضوع ایجاد کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: در بحث دریافت‌های نجومی که رسانه‌ها آن را مطرح کردند به دلیل اینکه شفاف سازی کردند و مردمی بود، موج مناسبی در کشور در بین مسوولان و تحرک برای مقابله با این پدیده ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: نباید مسائل خطی، جناحی و باندی در اولویت خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها باشد، باید صداقت خبرنگاری و رسانه در اولویت باشد و بدانیم که یک مسوولیت اجتماعی به عهده ماست؛ نه یک مسوولیت خطی و سیاسی.

زاهدی عنوان کرد: تمام عیار بودن رسانه خط و خطوط نمی‌شناسد و باید منافع ملی مد نظر رسانه ها باشد و با حفظ منافع ملی منافع گروهی هم حفظ شود، مسئله ای ندارد.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر مسوولان نیز باید صبور باشند و واکنش‌های آنی در مقابله با رسانه‌ها نداشته و ضمن اینکه رسانه‌ها باید سعی کنند در خبرها شخصیت افراد به گونه‌ای دیگر و خلاف واقع جلوه داده نشود که متاسفانه مشاهده می‌شود به خاطر برخی منافع گروهی و باندی، برخی رسانه‌ها از جاده عدالت و به حق مقداری دور می شوند که با تمام عیاری رسانه در تضاد است.

رییس کمیسیون آموزش مجلس در ادامه با اشاره به اقدامات مهم و موثر جهاد دانشگاهی در کشور، افزود: خبرگزاری ایسنا کامل در خدمت انقلاب و نظام است و صداقت خود را نشان می دهد و همین است که اکنون ایسنا به عنوان یکی از خبرگزاری‌های جدی مورد رجوع از نظر وثوق و دارای صداقت کاری قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha