• شنبه / ۳ مهر ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95070301225
  • خبرنگار : 30054

تقدیر مدرسان شریف از رتبه‌های برتر کنکور دکتری و کارشناسی ارشد

تقدیر مدرسان شریف از رتبه‌های برتر کنکور دکتری و کارشناسی ارشد

جشن تقدیر از برگزیدگان مقطع تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی آزاد مدرسان شریف جمعه دوم مهرماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد با حضور  دو هزار و ۳۰۰ نفر برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این جشن از رتبه‌های برتر دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۴ و ۹۵ با اهدای جایزه و تندیس قدردانی شد.

اجرای این برنامه را رضا رشیدپور به عهده داشت و برنامه‌های متنوعی با حضور مهمانان مختلفی از چهره‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری کشور برای حاضران در نظر گرفته شده بود که برای حاضران در سالن اجرا شد.

در ابتدای مراسم محمدرضا باهنر، نایب‌رییس دوم مجلس شورای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید دانش، فضیلت و فرهیختگی به حاضران در این جشن گفت: نخبگان کشور بدون هیچ‌گونه تبلیغات در فناوری‌های نوین همچون نانو، بایو، هوافضا و هسته‌ای خوش درخشیدند و می‌بایست با استفاده از این توان، پایه‌های علمی کشور را تقویت کنیم.

وی در ادامه به طرح دو مسئله پرداخت و افزود: پارادوکس تجاری‌سازی علم و فناوری در جامعه و حل آن موضوعی قابل بررسی است و همچنین با توجه به بالارفتن تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های گوناگون باید به خاطر داشته باشیم که در برخی رشته‌ها نمی‌توان شغل همسو با رشته تحصیلی داشت و باید به تفکیک رشته تحصیلی و شغل افراد پرداخت.

در ادامه این مراسم مهیار مهدی‌پور نفر دوم محاسبات ذهنی در ایران و مرد اول حافظه ایران که در انجام محاسبات ریاضی متوالی در لحظه توانمند است، از برگزاری کلاس‌های افزایش توان قابلیت‌های ذهنی گفت و افزود: امسال 2000 نفر آموزش دیده‌اند تا در رشته محاسبات ذهنی بتوانند اعمال ریاضی را از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین آن به راحتی انجام دهند.

وی به ثبت رکوردهای جدیدی در انجام محاسبات ریاضی خود پرداخت و توان خود را در استفاده از دو نیمکره مغز به‌صورت همزمان به نمایش گذاشت.

در بخش دیگر جشن تقدیر از برگزیدگان مقطع تحصیلات تکمیلی موسسه مدرسان شریف محمد مداوری برادر دو شهید مدافع حرم با گفتن خاطراتی درباره جنگ و رشادت‌ها و دلاوری‌های شهیدان برای حاضران در این جشن سخنرانی کرد.

همچنین سید تیمور حسینی سردار سرتیپ دوم  با حاضران در این مراسم صحبت کرد و لوح تقدیر و تندیس یادبودی را به برادر شهیدان مدواری اهدا کرد.

در ادامه این جشن بهداد سلیمی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین و دارنده رکورد یک‌ضرب جهان و المپیک با دعوت مجری برنامه روی صحنه حاضر شد؛ وی با تشویق حاضران روبه‌رو شد و به سئولاتی درباره مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو پاسخ گفت.

در ادامه غلامحسین ملک‌لو، ریاست شعب بانک صادرات ایران درباره استراتژی انگیزه موضوعاتی را مطرح کرد و بیان کرد: آمار ۹۶ درصدی مهاجرت نخبگان به کشورهای خارجی نگران کننده بوده و ایران دهمین کشوری است که به دنیا دانشجو صادر می‌کند؛ برای رفع این مشکل می‌بایست سرمایه‌گذاری وسیع‌تری در شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم.

در بخش دیگری از جشن تقدیر از برگزیدگان مقطع تحصیلات تکمیلی موسسه مدرسان شریف کامران عسکری نماینده شرکت آسان‌پرداخت گفت: شرکت دانش‌بنیان آسان‌پرداخت با نام تجاری آپ با ارائه خدمات الکترونیک از سال ۸۸ تاکنون به رشد و توسعه اقتصادی کشور و سلامت محیط‌زیست پرداخته و با ۴۰ نمایندگی در کشور به عرضه خدمات خود به مشتریان می‌پردازد.

وی در ادامه به برنامه‌های آپ ویژه حاضران در این جشن پرداخت و افزود: این مجموعه در نظر دارد با جذب نیرو، حمایت از راه‌اندازی استارتاپ و طرح و ایده مرتبط با پرداخت الکترونیک، تجهیز کردن کسب وکارهای مرتبط با پرداخت الکترونیک با استفاده از به‌روزترین تجهیزات فناوری از نخبگان و فارغ‌التحصیلان کشور در جهت ارتقای توانمندی در زمینه‌های مختلف کمک بگیرد.

در پایان این جشن  حسین نامی مدیرعامل موسسه آموزش عالی آزاد مدرسان شریف و مولف پرفروش‌ترین کتب در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به همراه جمعی از استادان دانشگاهی به اهدای تندیس، لوح تقدیر و  جایزه به رتبه‌های نخست و رتبه‌های برتر کارشناسی ارشد  و دکتری  پرداختند.

رتبه‌های نخست و برتر مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری این مجموعه در سال‌های ۹۴ و ۹۵  تعداد ۲۰۶ نفر بودند.

حسن ریوندی و سیاوش قاسمی نیز در این جشن به اجرای برنامه طنز برای حاضران پرداختند و ساعت پایانی این جشن با اجرای کنسرت موسیقی پاپ توسط سیروان خسروی ادامه یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha