• چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95072817262
  • خبرنگار : 30054

رزرو هتل و چالش سفر در ایران

رزرو هتل و چالش سفر در ایران

این روزها بسیاری از کاربران از طریق اینترنت، رزرو هتل خود را به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌دهند. امروزه در همه جای دنیا رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما از طریق سرویس‌های آنلاین صورت می‌پذیرد، چرا که مسافر به راحتی می‌تواند از بین انتخاب‌های گسترده، هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از انجام رزرو در تاریخ معین به آنجا سفر کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، یکی از موارد مهم سفر در ایران، خرید بلیط هواپیما و مهمتر از آن رزرو هتل برای اقامت در شهر مورد نظر است. انتخاب هتل مناسب هم از لحاظ موقعیت و هم از لحاظ مالی و کاری زمان‌بر و سخت است.

وب سایت رزرو هتل سامیتا کار را آسان کرده است. کافی است شما در این وب سایت عضو شده و نام شهر و تاریخ اقامت خودتان را مشخص کنید.

لیست هتل‌های مد نظر را مشاهده و از بین آن‌ها بر اساس نوع اتاق، امکانات، قیمت و موقعیت جغرافیایی می‌توانید بررسی و مقایسه و انتخاب کنید.

پس از انتخاب می‌توانید رزرو هتل خود را مشخص و آن را آنلاین پرداخت کرده و رزرو هتل خود را قطعی کنید.

چرا رزرو هتل به‌صورت اینترنتی؟

تصور کنید که شما قصد دارید آخر هفته با خانواده خود به شهر اصفهان سفر کنید. با هتل‌های اصفهان هیچ آشنایی ندارید و یا اگر آشنا باشید رزرو و هماهنگی و پرداخت اقامت کاری دشوار است. رزرو هتل از طریق اینترنتی مزایای بسیاری دارد که خیال شما را برای سفری بدون استرس راحت می‌کند.

چرا وب سایت سامیتا؟

در حال حاضر وب سایت سامیتا با همکاری بیش از ۴۵۰ هتل در ایران کار را برای مسافرین آسوده کرده و با توجه به سفارشات و همکاری‌های متعدد با هتل‌ها، تخفیفات بسیاری خوبی را به اعضای خود ارائه می‌دهد. تخفیف هتل از پنج درصد تا ۶۰درصد که برای اعضای سایت سامیتا جذابیت خاصی را ارائه کرده است.

در وب سایت سامیتا امکاناتی همچون خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل در ۲۴ ساعت وجود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند در سایت سامیتا عضو شده و از تخفیف‌های هفتگی هتل‌های ایران مطلع شوند.

سایت سامیتا با حوصله‌ هر چه تمام‌تر به شما در انتخاب مکان و نوع انتخاب هتل‌ها و اتاق کمک می‌کند. در این سایت می‌توان اقدام به رزرو هتل شهرهای خاص همچون رزرو هتل شیراز، رزرو هتل کیش و رزرو هتل مشهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha