• دوشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95080302093
  • خبرنگار : 30054

خرید و فروش خودرو به سبکی نو در "سایت ماشین"

خرید و فروش خودرو به سبکی نو در "سایت ماشین"

یکی از مشکلات بزرگ کاربران و علاقه‌مندان به موضوع خودرو، پیداکردن وب‌سایت‌های معتبر و فعال در زمینه خرید و فروش خودرو است که آگهی‌های جدید، متنوع و معتبری در آن وجود داشت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در سایت ماشین شما می‌توانید برای خرید خودرو، در بین هزاران آگهی فروش خودرو جست‌وجو کرده و خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید.

همچنین برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو اقدام کرده و علاوه بر خودروهای صفر، در زمینه فروش خودرو دست دوم یا کارکرده با قیمت روز یا ماشین‌های اقساطی نیز کسب اطلاع کنید.

این سایت همچنین قابلیت ویژه‌ای را برای فعالان این عرصه فراهم کرده و در صورتی‌ که نمایشگاه اتومبیل داشت باشید، می‌توانید برای خود یک صفحه اختصاصی در سایت ماشین ایجاد کنید.

در سایت ماشین همچنین علاوه بر اطلاع از آخرین قیمت‌ها و آگهی‌ها در حوزه خرید و فروش خودرو، در صورت تمایل می‌توانید از جدیدترین اخبار و مقالات فنی و تخصصی خودرو نیز بهره‌مند شوید.

تعداد به‌روزرسانی همه آگهی‌ها در سایت ماشین، اعم از آگهی رایگان، برنزی، نقره‌ای و طلایی، به ۱۵۲۳۰ عدد افزایش یافت.

سایت ماشین در 23 فروردین 95  با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارتباط هدفمند میان خریداران و فروشندگان خودرو راه‌اندازی شد؛ این سایت به دنبال ایجاد فضایی جذاب با قابلیت‌های پیشرفته برای کسانی است که قصد فروش ماشین خود را دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات تخصصی و به روز سایت را در سایت‌های دیگری که در رابطه با اخبار خودرو و خودرو هستند دنبال کنند.

ارائه اطلاعات به فروشندگان ماشین برای قیمت روز خودرو، سیستم جست‌وجوی پیشرفته برای کسانی که قصد خرید ماشین دارند، سیستم حرفه‌ای "گوش بزنگ" برای کسانی که قصد خرید ماشین با شرایط خاص دارند، ارائه اطلاعات فنی و مفید به خریداران ماشین برای انتخاب صحیح، ایجاد فضایی مناسب برای کسانی که به‌صورت حرفه‌ای به خرید و فروش ماشین مبادرت می‌کنند، نظیر نمایشگاه‌داران از دیگر ویژگی‌های سایت است.

مدت اعتبار کلیه آگهی‌ها در سایت ماشین، اعم از آگهی رایگان، برنزی، نقره‌ای و طلایی، به ٣٦٥ روز افزایش یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha