به گزارش سرویس بازار ایسنا، کامران طالبی مدیر روابطعمومی شرکت انتقال دادههای آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: این رتبهبندی در فضایی شفاف و صادقانه با ارتباط مستقیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از طریق نظرسنجی از بیش از ۲۹ هزار کاربر اینترنت در سراسر کشور انجام شد و بر اساس آن، اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی افزود: این ارزیابیها بهصورت استانی انجام شده و هدف از این رتبهبندی، بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت در تمامی استانهای کشور، با هدف افزایش شتاب، شناسایی نقاط قوت و ضعف و تلاش برای ادامه مسیر ارتقا کیفیت سرویسهای اینترنت در کشور است.
طالبی ادامه داد: بر اساس این نظرسنجی شرکت آسیاتک در۱۲ استان کشور رتبه نخست و در ۸ استان نیز حائز رتبه دوم شد و برای دومینبار متوالی، مقام اول را در رتبهبندی اپراتورهای اینترنت پرسرعت (ADSL ) کشور و در پنج موضوع کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان به دست آورد.
مدیر روابطعمومی شرکت آسیاتک تاکید کرد: شرکت آسیاتک به منظور نشر اطلاعات درست به کاربران و کمک به انتخاب آگاهانه اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت و ارتقا سطح کیفی و کمی سرویسهای ارائه شده در حوزه ICT و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و با استفاده از دانش روز دنیا و تکیه بر توان جوانان متخصص کشور از همه ظرفیت خود در راستای نیل به این اهداف استفاده میکند.
انتهای پیام
نظرات