به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تأمین نیاز مشتریان طراحی خدمات مطابق با خواسته آنها را در دستور کار قرار داده است، در این راستا خدمات جدیدی را روی سامانه های اینترنت بانک ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی عملیاتی کرد.
بانک صادرات اعلامکرد: بر این اساس مشتریان حقیقی میتوانند علاوه بر خدمات قبلی از خدمات جدیدی از قبیل دریافت مانده کارت (سپهرکارت و بن کارت) و مرتبسازی حسابها در منوی تنظیمات برای نمایش حسابها در انوع خدمات به ترتیب مورد نظر مشتری برخوردار شوند.
همچنین بانک صادرات سامانه بانکداری اینترنتی، ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک ( BIB) را نیز ارتقا داده و این گروه از مشتریان میتوانند علاوه بر خدماتی که قبلاً دریافت میکردهاند از خدماتی همچون مرتبسازی حسابها در منوی تنظیمات برای نمایش حسابها در انواع خدمات به ترتیب مورد نظر مشتری، انتقال وجه کارت به کارت برای اشخاص حقیقی مشترک، انتقال وجه دستهای به حساب سایرین (درون بانکی)، پرداخت قبض، مدیریت شناسه قبضهای شناخته شده، دریافت مجدد رسید قبضهای پرداخت شده بهرهمند شوند.
بانک صادرات ایران همگام با پیشرفت فناوریهای جدید بسترهای لازم برای توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفنهمراه را فراهم کرده است.
این بانک به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه اینترنت بانک ویژه حسابهای حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی کرده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترکاند (مانند شرکتها، سازمانها و...) میتوانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهرهمند شوند. تراکنشهای مالی این سامانه مبتنی بر چند امضا بوده و امضاداران میتوانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف میشود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.
انتهای پیام
نظرات