• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95100704218
  • خبرنگار : 71295

ویزای شینگن تضمینی با ویزاکاران

ویزای شینگن تضمینی با ویزاکاران

با کارگزاران معتبر ویزاکاران ارزان و مطمئن ویزای شینگن بگیرید و به اروپا سفر کنید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سفر به اروپا کوتاه‌مدت و یا بلندمدت با ویزای شینگن برای هر گردشگری لذت بخش است چرا که با داشتن این نوع ویزا به راحتی قادر خواهید بود به 28 کشور عضو پیمان شنگن بدون نیاز به داشتن مدارک مربوط به ویزای کشور مورد نظر خود سفر کنید. لذا یافتن کارگزار و یا آژانس مسافرتی معتبری که در امر اخذ ویزای شینگن، رزرو پرواز و تور مسافرتی با کیفیت و ارزان, هتل و بیمه مسافرتی به صورت تضمینی به طور مستقیم ایشان را یاری نمایند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ویزاکاران بانک اطلاعات تخصصی ویزا و سفر به جهت سهولت و هموارشدن مسیر یافتن آژانس‌ها و موسسات متخصص و البته معتبر در اخذ ویزا و امور مرتبط با سفر مانند تورهای مسافرتی به سراسر جهان برای عزیزانی که قصد سفر و اخذ ویزا دارند فعالیت می‌کنند که در اینجا به معرفی برخی خدمات این نیازمندی تخصصی در زمینه ویزای شینگن میپردازیم.

ویزای شینگن

ویزای شینگن طی معاهده شنگن که قراردادی است که در 14 ژوئن سال 1958 میلادی جهت ورود آزاد ساکنان کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا و کاهش مشکلات رفت و آمد آن‌ها از جمله برچیده‌شدن مرزها و ایستگاه‌های بازرسی مرزی، در عرصه کشتی «پرنسس ماری آسترید» روی رودخانه «ماسل» نزدیک شهری به نام «شنگن» در لوزمبراگ - مرز بین فرانسه و آلمان- به امضای 5 کشور آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک و لوکزامبرگ رسید و در 3 اکتبر سال 1990 میلادی پس از اتحاد آلمان‌شرقی و غربی، مجدداً با امضای آلمان متحد تکمیل شد.

بانک اطلاعات تخصصی ویزا و سفر ویزاکاران، با همکاری وکلای مجرب، راه اخذ تضمینی ویزای شینگن را برای متقاضیان محترم فراهم کرده است، اخذ ویزای شینگن ممکن از سفارت‌های مختلف انجام شود و بسته به شرایط سفارت هر کشوری این موسسه بهترین کشور را در جهت ویزا راهنمایی می‌کند. کشورهای ایتالیا، آلمان، اسلواکی، اتریش، فرانسه و غیره کشورهایی هستند که معمولاً راحت‌تر ویزای شینگن را صادر می‌کنند.

اتحادیه‌ی شینگن موافقت نامه‌ای است که در سال ۱۹۸۵، شش کشور اروپای غربی اقدام به برداشتن مرز بین خود کردند و از این طریق امکان تردد را بدون داشتن ویزا فراهم کردند و در طی چند توافق دیگر کشورهای بیشتری از اتحادیه اروپا به آن پیوستند و در حاضر ۲۶ کشور در اروپا از قوانین این پیمان پیروی می‌کنند. اسامی کشورهای عضو شینگین  ایتالیا، آلمان، فرانسه، اتریش، سوئیس، اسپانیا، بلژیک، دانمارک، لهستان، اسلوونی، استونی، فنلاند، یونان، مجارستان، لتونی، لیتوانی، لوکرامبورگ، مالت، هلند، بلژیک، ، سوئد ، اسلوواکی، جمهوری چک، نروژ، پرتغال، ایسلندو لیختن‌اشتاین است. کسانی که از هر یک از کشورهای عضو شینگن، ویزای شینگن دریافت کرده‌اند، بدون محدودیت می‌توانند به هر یک از این کشورها سفر کنند. البته توجه داشته باشید، ورود شما حتما بایستی از کشوری که ویزا دریافت کرده‌اید باشد و خطوط هواپیمایی حتی می‌توانند از سوارکردن شما به هواپیما جلوگیری کنند. ضمنا دریافت ویزای شینگن به منزله ورود شما به اتحادیه شینگن نیست و افسرهای پلیس بخش مهاجرت کشورهای عضو شینگن مستقر در فرودگاها می‌توانند از ورود شما ممانعت به عمل آورند. به عنوان مثال سفارت فرانسه بسیار تاکید می‌کند که در هنگام مسافرت به آن کشور بایستی سایر مدارک از قبیل رزرو هتل، پرواز برگشت به ایران، بیمه مسافرتی و پول نقد به اندازه کافی را داشته باشید. درخواست ویزای شیگن از هر یک از کشورهای عضو در صورتی امکان‌پذیز است که بیشتریت زمان را در آن کشور اقامت داشته باشید، به‌عنوان مثال اگرشما ۸ روز در اتریش و ۱۰ روز را در ایتالیا مقیم هستید درخواست ویزای شینگن شما تنها از سفارت ایتالیا امکان‌پذیر است.

اروپا از نظر ویزاگرفتن برای ایرانی‌ها به سه منطقه بریتانیا، منطقه شنگن (آلمان، اتریش، اسپانیا، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، دانمارک، سوئد، فرانسه، فنلاند، لوکزامبورگ، نروژ، هلند، یونان) و کشورهای اتحادیه و اروپا شرقی تقسیم می‌شود. گرفتن ویزای بریتانیا با پاسپورت ایرانی نسبتا ساده است، فقط کافی است بتوانید ثابت کنید قدرت پرداخت هزینه‌های سفر و قصد برگشت به ایران را دارید. در صورتی که دعوت‌نامه از فردی در انگلیس داشته باشید خود به خود فرد دعوت‌کننده تعهد برگشت شما به ایران را به عهده می‌گیرد.

کشورهای عضو پیمان شینگن عبارتند از 28 کشور

آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتقال، هلند، بلژیک، لوکزامبرگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، چک، ایسلند، مالت و یونان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نباید با کشورهای محدوده شینگن (28 کشور) اشتباه کرد.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا

کشورهای عضو اتحادیه اروپا شامل 27 کشور یعنی 24 کشور از محدوده شینگن (بجز نروژ و ایسلند) بعلاوه 3 کشور رومانی، انگلستان و ایرلند است، به همین دلیل ویزای ساکنان و اتباع این سه کشور جهت ورود به منطقه شینگن بی‌اعتبار است و این افراد باید هنگام ورود و خروج از کشورهای محدوده شینگن مورد کنترل مرزی قرار بگیرند.

به موجب پیمان شینگن کنترل مرزهای مابین کشورهای بازار مشترک از قبیل فرانسه، آلمان، بلژیک، لوکزامبرگ، فنلاند برداشته شده، به عبارت دیگر بیگانگانی که قصد رفتن به کشورهای اروپایی را دارند می‌توانند به یکی از سفارت‌خانه‌های یکی از کشورهای عضو شینگن مراجعه و برای ویزای شینگن اقدام کنند. با گرفتن ویزا از یکی از کشورها برای مسافرت به سایر کشورهای عضو کافی است.

ویزای شینگن در ۴ نوع صادر می‌شود:

ویزای ترانزیت است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را ندارد و می‌تواند فقط در یکی از فرودگاه‌های شینگن پرواز خود را تعویض و راهی کشوری در خارج از شینگن شود.

ویزای نوع A:

 ویزای عبور است یعنی مسافر حق خروج از فرودگاه را دارد و می‌تواند از شینگن بعنوان منطقه عبوری استفاده کند تا از طریق زمینی خود را به کشور دیگری غیرشینگن برساند.

ویزای نوع B:

ویزای توریستی است که اکثر ایرانیان با آن وارد شینگن می‌شوند.

ویزای نوع C:

مدت ماندن با ویزای شینگن در هر بازه زمانی ۱۸۰ روزه ۹۰ روز می‌باشد و یا به عبارتی در هر ۶ ماه می‌توانید فقط 90 روز در اتحادیه شینگن مقیم شود وچناچه اگر می خواهید بیشتر از این مدت بمانید بایستی درخواست اقامت از سفارت مربوطه نمایید. ویزای بلندمدت است که معمولا تجار و بازرگانان از آن استفاده می‌کنند تا بتوانند در طی سال بارها به شینگن وارد و از آن خارج شوند.

ویزای نوع D:

گرفتن ویزای شینگن مثل هر ویزای دیگری شرایط خاصی را می‌طلبد. هر آدمی اجازه دارد برای ویزای شینگن درخواست بدهد، به شرطی که بتواند تمام مدارک مورد نیاز را به ترتیب ارائه کند و برای نگهداری از خود در طول اقامتش در منطقه‌ی شینگن استطاعت مالی داشته باشد.

در کشورهای عضو پیمان شینگن، معمولاً نوع ویزایی که صادر می‌شود ویزای شنگن است، به طور مثال شخصی که تصمیم به تحصیل در اتریش را می‌گیرد، ویزای شینگن تحصیلی و شخصی که قصد اخذ ویزای کار آلمان را دارد ویزای کاری شینگن را دریافت می‌کند، پس باید توجه داشت ویزای شینگن صرفاً جهت ویزاهای توریستی صادر نمی‌شود.

بیمه مسافرتی ویزای شینگن

شهروندان کشورهایی که برای ورود به منطقه‌ی شینگن ملزم به دریافت ویزا هستند، چه به صورت فردی یا گروهی یا توریستی، و چه با هدف کسب و کار ملزم به خرید بیمه مسافرتی هستند که تمام روزهای اقامت‌شان را در منطقه‌ی شینگن پوشش دهد.

این بیمه باید در سراسر قلمروی کشورهای عضو شینگن معتبر باشد و تمام دوره‌ی زمانی را که شخص قصد اقامت یا عبور از این منطقه را دارد، پوشش دهد. حداقل پوشش باید 30،000 یورو باشد

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن و خدماتی که در اخذ این ویزا از جمله رزرو هتل و تور، هتل و بیمه مسافرتی معتبر ارائه می‌گردد با کارگزاران ویزای شینگن در نیازمندی تخصصی ویزاکاران تماس حاصل فرمایید.

برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند  با اخذ ویزای شینگن از طریق سفارت‌های آلمان، فرانسه، یونان، ایتالیا، اتریش و یا پرتغال به کشورهای دیگر عضو شنگن سفر کنند بانک اطلاعات ویزاکاران تمامی فعالان، کارگزاران و آژانس‌های معتبر در این زمینه را به این افراد معرفی می‌نماید تا مطمئن و با قیمت ارزان برای اخذ ویزای شینگن اقدام نمایند.

رزرو هتل

آژانس‌های مسافرتی و موسسات معتبر عضو نیازمندی ویزاکاران بهترین هتل‌های موجود در کشور مورد نظر جهت اخذ ویزای شینگن را برای شما با ارزان‌ترین قیمت ممکن رزرو می‌نمایند تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه عازم سفر به کشور مورد نظر در حوضه شینگن شوید.

هزینه ویزای شینگن

هزینه ویزای شینگن در نیازمندی ویزاکاران از طرف آژانس‌ها و موسسات متخصص با ارزان‌ترین قیمت ممکن می‌باشد البته این مورد را در نظر داشته باشید قیمت تعیین شده برای این نوع ویزا در ویزاکاران همراه با اعتبار سنجی خدمات دهنده است البته موسسات و آژانس‌های عضو این سیستم خدمات خود را به صورت تضمینی انجام داده که هزینه های خود را با توجه به این مهم تعیین می‌نمایند، توجه داشته باشید قبلا معتبر بودن این آژانس‌ها توسط ویزاکاران تایید شده اما هر مسافر باید مراحل تایید و صحت خدمات فعالان در این زمینه را طی کنند تا با خیالی آسوده‌تر نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام کنند، لذا موسسات و آژانس‌های مجرب عضو بانک اطلاعات ویزاکاران تمامی خدمات خود را همراه با عقد قرارداد معتبر و ضمانت‌نامه‌ عودت وجه در صورت عدم اخذ ویزا انجام می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha