• جمعه / ۱ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95110100074
  • خبرنگار : 90047

مهدوی‌نیا: به دنبال کسب مدال جهانی قایقرانی معلولان هستیم

مهدوی‌نیا: به دنبال کسب مدال جهانی قایقرانی معلولان هستیم

سرمربی تیم‌ ‌ملی قایقرانی جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی با حضور چهار ورزشکار از اواخر هفته در قشم خبر داد و گفت: با برپایی این اردوی 21 روزه در قشم و یک اردوی برون مرزی در مجارستان به دنبال کسب عنوان قهرمانی جهان در جمهوری چک هستیم.

مسعود مهدوی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم‌ ‌ملی قایقرانی جانبازان و معلولان برای شرکت در سه تورنمنت کاپ دو جهانی در مجارستان، قهرمانی جهان در جمهوری چک و قهرمانی آسیا در چین، اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی قایقرانی متشکل از شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی، اکبر طهماسبی و نادر عیوضی برای برپایی یک اردوی 21 روزه، اواخر هفته‌ راهی قشم خواهند شد. البته این اردو به منظور آماده سازی تیم برای شرکت در مسابقات کاپ دو جهانی مجارستان پیش‌بینی شده است.

او گفت‌: قبل از شرکت در این تورنمنت، تیم‌ ‌ملی قایقرانی یک اردوی دو هفته‌ای در مجارستان بر پا خواهد کرد تا با آمادگی بالایی در مسابقات جهانی شرکت کند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی قایقرانی جانبازان و معلولان ادامه داد: این رقابت‌ها در مسافت‌های مختلف برگزار خواهد شد که قایقرانان معلول در مسافت 200 متر کایاک یک نفره (پاراکانو) در سه تورنمنت قهرمانی جهان در جمهوری چک، قهرمانی آسیا در شانگهای چین و کاپ دو جهانی در مجارستان پارو خواهند زد. البته به جز این چهار قایقران، ما به دنبال آموزش قایقرانان دیگری از استان‌های کرمانشاه، کرمان و زنجان در کلاس KL1 ، KL2 و KL3 هستیم که این قایقرانان در صورت کسب امتیازات لازم، همراه 4 قایقران دیگر به این سه تورنمنت اعزام خواهند شد تا بتوانیم در سایر کلاس‌ها نیز قایقرانان خوبی را تربیت کنیم. البته در حال حاضر تنها در دو کلاس KL2 و KL3 در تورنمنت‌ها شرکت می‌کنیم و در کلاس  KL1 هنوز قایقران نداریم.

مهدوی‌نیا در پایان گفت‌: تیم‌ ‌ملی قایقرانی معلولان در آسیا حرف اول را می‌زند و یکی از تیم‌های مطرح آسیاست. تمام تلاش ما بر این است که با کسب مدال جهانی، جایگاه خود را در جهان نیز مطرح و صاحب عنوان شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha