• سه‌شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95112618297
  • خبرنگار : 30054

ایران اسکای‌گروپ؛ شبکه توزیع خدمات گردشگری ایران

ایران اسکای‌گروپ؛ شبکه توزیع خدمات گردشگری ایران

«ایران اسکای‌گروپ» راهی است برای پاسخ به سئوال‌هایی همچون کدام بلیط ارزان‌تر است؟ کدام هتل بهتر است؟ و کدام تور مسافرتی، خدمات مطمئن‌تری فراهم می‌کند؟

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام «ایران اسکای‌گروپ»، این مجموعه با فراهم‌کردن زیرساختی به‌روز، بیش از ۶۰۰ آژانس مسافرتی در تهران و حدود هزار آژانس مسافرتی در شهرهای دیگر را تحت پوشش دارد و از این حیث، بزرگ‌ترین شبکه توزیع خدمات گردشگری ایران محسوب می‌شود.

یکسان‌بودن خدمات، محصولات و قیمت‌ها در ایران اسکای‌گروپ یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. در سایت ایران اسکای‌گروپ هر آژانسی می‌تواند از کدهای تخفیف مخصوص به خود روی سایت برای تخفیف دادن به مشتریانش استفاده کند.

ایران اسکای گروپ، سعی دارد بهترین پیشنهادهای سفر، مناسب‌ترین قیمت‌ها و مطمئن‌ترین خدمات مسافرتی را یکجا در اختیار شما گذاشته و سفری بی‌دغدغه و لذتبخش را برایتان تضمین کند.

ایران اسکای گروپ اعلام‌کرد: این مجموعه با رویکرد مشتری‌مداری و ارائه خدمات منحصر به فرد و به صورت اینترنتی در خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل در سراسر جهان، خرید بلیط هواپیما و هتل به همراه خدمات مسافرتی دلخواه و پکیج تور مسافرتی، توانسته همواره در جلب رضایت مشتریان پیشرو باشد.

درباره ایران اسکای

گروه آسمان ایران یا همان "ایران اسکای گروپ" در ابتدا با تعدادی محدود از آژانس‌های مطرح در سطح تهران فعالیت خود را با برگزاری تورها خارجی آغاز کرد. با هدف توزیع سریع خدمات جهانگردی همراه با بالاترین کیفیت و با ارائه سرویس‌های آنلاین منحصر به فرد به آژانس‌های مسافرتی به سرعت توانسته با تحت پوشش قرار دادن اکثر آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه در این صنعت معرفی شود.

بنابر اعلام ایران اسکای‌گروپ، این گروه با قوی‌ترین زیرساخت‌ها، بالاترین استانداردها و کامل‌ترین شبکه توزیع می‌کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه کند و با به‌کارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه‌های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha