• چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95112719578
  • خبرنگار : 30054

از آلیتالیا تا هتل‌های ایتالیایی؛ سفر به سبک گلادیاتورها

از آلیتالیا تا هتل‌های ایتالیایی؛ سفر به سبک گلادیاتورها

امروزه صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین صنعت‌های رو به رشد جهان محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، یکی از کشورهای مهم اروپا ایتالیا است که از لحاظ گردشگری دارای مکان‌های مهمی است. از آثار تاریخی آن می‌توان به برج پیزا اشاره کرد که یکی از جالب‌ترین برج‌های جهان به حساب می‌آید. این برج با ارتفاع بالغ بر ۵۵متر و ۱۴هزار و ۵۰۰ تن وزن در طی ۱۷۶ سال ساخته شده که هر ساله ۲.۵ میلی‌متر به سمت زمین خم شده و احتمال می‌رود تا ۸۰ سال دیگر سقوط کند.

از شهرهای مهم ایتالیا می‌توان به رم، شهری  با قدمت تاریخی اشاره کرد، همچنین ونیز  شهری روی آب که یکی از شگفت‌انگیزترین شهرها در جهان است. بیشتر مقیاس این شهر از آب یا روی آب ساخته شده که خود بر زیبایی آن می‌افزاید.

درباره رم باید به این نکته هم اشاره کنیم که این شهر به‌عنوان میراث جهانی یونسکو نیز شناخته می‌شود. اگر کمی در این شهر سیاحت کنید متوجه می‌شوید که در بالای اکثر ساختمان‌ها و کلیساها، مجسمه‌های بسیار زیبایی وجود دارد که هر کدام بازگو گننده قصه‌های هنرمندان معروف ایتالیا همچون داوینچی و میکل آنژ هستند.

گردشگران ایرانی که ایتالیا و شهرهای مختلف آن را برای سفرهای تفریحی خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند با پروازهای شرکت هواپیمایی آلیتالیا راهی این کشور زیبا شده و با اقامت در هر یک از هتل‌های ایتالیا، اقامتی ماندگار را تجربه کنند.

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت یکی از برترین هتل‌های شهر ونیز است که بدون شک اقامت در آن رویای هر گردشگری است. این هتل با توجه به موقعیت خود دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه‌های گردشگری این شهر معروف دارد و از طرفی با توجه به امکانات و خدمات رفاهی بی‌نظیر خود، همیشه مورد توجه گردشگران زیادی بوده است.

هتل سان کلمنت  (San Clemente Palace Hotel) از برترین هتل‌های پنج ستاره در سراسر ایتالیاست.

 سفر به‌وسیله هواپیمایی آلیتالیا و اقامت در یکی از هتل های ایتالیا، یک سفر تمام ایتالیایی را برای مسافران رقم می‌زند.

شرکت هواپیمایی آلیتالیا(Alitalia)

 یکی از شرکت‌های مهم هواپیمایی در اایتالیا، هواپیمایی آلیتالیا (Alitalia) است که نام آن از دو اسم ایتالیایی (ali) به معنی و مفهوم (بال) و کلمه (italia) به معنای (ایتالیا) تشکیل شده است.

شرکت هواپیمایی آلیتالیا در سال ۱۹۴۷ کار خود را آغاز کرد و در همان سال حدود۱۰ هزار مسافر را به مقصد رساند که این جا به جایی خود در آن زمان رکورد بسیار خوبی  بود. اولین پرواز این ایرلاین با هواپیما  Fiat G.۱۲ Alcione و با خلبانی فردی ماهر به نام Virginio Reinero مبدا خود را از تورین ترک و به کاتانیا و رم که مقصد خود بود پروازی موفق را انجام داد.

لوگو این شرکت خود یکی از جالب‌ترین لوگوهاست که حامل پرچم این کشور پرطرفدار نیز هست. مرکز پروازهای این ایرلاین در فرودگاه لئوناردو داوینچی، فیومیچینو در پایتخت کشور ایتالیا، رم باستانی قرار دارد؛ شمار پروازهایی که از کشور ما به مقصد رم انجام می‌شود، بیشتر از پروازهایی است که به شهرهای دیگر صورت می پذیرد.

منحل شدن شرکت آلیتالیا

این ایرلاین پس از مدتی به دلیل شرایط اقتصادی و بدهی‌های مختلفی که داشت از هم فرو پاشید اما از آنجا که این شرکت در زمان خود بسیار کار آمد بود دولت ایتالیا تصمیم گرفت که دوباره روی آن سرمایه‌گذاری کند؛ مبلغ این سرمایه‌گذاری ۴.۹ بیلیون یورو در اواسط ماه می ۱۹۹۸ بود. در سال‌های متمادی مختلف به خصوص در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹ میلادی تصمیماتی در جهت حل مشکلات این شرکت خوش آوازه گرفته شد و این تصمیمات به ثمر رسید؛ آلیتالیا(alitalia)  از آن زمان تاکنون فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای ادامه می‌دهد.

پروازهای آلیتالیا به ایران

این شرکت هواپیمایی همواره به مقاصد گوناگونی در سراسر جهان پرواز دارد که یکی از آنها نیز کشورمان ایران است. با توجه به این مسئله مسافران ایرانی نیز قادر هستند سفرهای خود را به شهرهای مختلف ایتالیا توسط این ایرلاین انجام دهند. علاقه‌مندان برای خرید بلیط هواپیماهای این شرکت هواپیمایی ایتالیایی می‌توانند به وب‌سایت سفرمی مراجعه کنند و تنها در چند دقیقه بلیط مورد نظر خود را خریداری کنند.

همچنین گردشگران ایتالیایی که برای سپری‌کردن تعطیلات خود راهی کشورمان می‌شوند نیز می‌توانند از طریق همین وب‌سایت نسبت به رزرو اینترنتی هتل اقدامات لازمه را انجام دهند تا بعد از رسیدن به کشورمان هیچ‌گونه نگرانی از بابت محل اقامت نداشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha