• شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95113020604
  • منبع : نمایندگی فارس

نماینده جهرم در مجلس:

پل جدید جایگزین پل تخریب شده محور جهرم - شیراز می‌شود

پل جدید جایگزین پل تخریب شده محور جهرم - شیراز می‌شود

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های انجام شده با وزارت راه و شهرسازی و اداره کل فارس، بعد از اتمام بارندگی، طرح مطالعاتی احداث پل‌جدید جایگزین پل تخریب شده‌ «کشه‌ی برفی» آغاز می‌شود.

محمدرضا رضائی‌کوچی در گفت و گو با ایسنا گفت: به‌حمدالله بارش‌های خوبی را طی روزهای اخیر شاهد بودیم که با توجه به کمبود شدید در منابع آب، تا حدودی باعث افزایش منابع آب شهرستان و جنوب استان فارس شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان، شهرداری و سایر ارگان‌های ذی‌ربط باید به نحوی عالی به مردم خدمات‌رسانی کنند، گفت: وظیفه‌ی اصلی مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است.

رضایی با ابراز خوشنودی از کم‌حادثه‌ بودن حادثه‌ی سیل با توجه به بارش‌های اخیر، گفت: این امر به دلیل همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و مردم فهیم و شریف شهرستان جهرم است.

وی با بیان اینکه اخبار را به طور لحظه به لحظه از جهرم پیگیری می‌کند، بیان کرد: به طور مرتب با ستاد مدیریت بحران شهرستان، فرماندار، شهردار و سایر دستگاه ذی‌ربط در ارتباطیم و پیگیری‌های لازم را برای رفع نیازهای ارگان‌ها برای کنترل سیل و آب‌گرفتگی‌ها، از طریق تماس‌های مکرر با سازمان مدیریت بحران کشور و سایر سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌ها انجام می‌دهیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت مردم به آرامش، از همکاری قابل تقدیر آنان با مسئولان تشکر کرد و افزود: حفظ آرامش و همکاری مردم با مسئولان در کاهش آسیب‌ها نقش اساسی دارد.

رضایی ضمن قدردانی از نیروهایی که خالصانه در شرایط سخت در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: ان‌شاالله بعد از پایان بحران، فرمانداری ویژه با همکاری سایر دستگاه‌ها، طرحی را آماده کند تا در صورت بارش باران با حجم زیاد، دگربار شاهد اینگونه مسائل نباشیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس تاکید کرد که با تمام توان در راستای توسعه زیرساخت‌ها، همکاری و حمایت لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha