• یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96012711642
  • خبرنگار : 30054

عضو هیات‌مدیره بانک ملت اعلام کرد:

همه مبالغ برداشت شده به حساب‌های مبدا برگشت داده شد

همه مبالغ برداشت شده به حساب‌های مبدا برگشت داده شد

عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت اعلام‌کرد: هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب‌های مبدا برگشت داده شده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملت، علی‌رضا لگزایی عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اظهارکرد: ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۶، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داده و مبالغی از حساب‌های تعداد معدودی از مشتریان به حساب‌های دیگر نزد همین بانک واریز شده است.

وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در زمان کوتاهی از بروز این اختلال، متوجه مشکل شده و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کرده‌اند.

به گفته قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت، هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب‌های مبدا برگشت داده شده و مراتب واریز وجوه از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حساب‌ها رسیده است.

روابط عمومی بانک ملت از همه مشتریان، به ویژه مشتریانی که با مشکل مذکور مواجه شده‌اند، پوزش می‌طلبد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha