• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 96012812581
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

ارائه 110 مقاله در کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران

ارائه 110 مقاله در کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران گفت: 425 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از این تعداد 110 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شدند.

به گزارش ایسنا، محمداحسان بصیری در نشست خبری روز دوشنبه، 28 فروردین ماه در دانشگاه شهرکرد، با بیان اینکه کمیته علمی این کنفرانس از 60 تا 70 عضو هیات علمی تشکیل شده است، افزود: اعضای کمیته علمی کنفرانس از 26 دانشگاه داخلی و 10 دانشگاه خارجی هستند.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس دارای 35 موضوع و محور در رابطه با پردازش تصویر است، افزود: 425 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که از این تعداد 110 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شدند.

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران با اشاره به داوری مقالات رسیده توسط 86 داور، اظهار کرد: نیمی از مقالات پذیرفته شده به زبان انگلیسی و نیمی فارسی هستند.

بصیری، از حضور متقاضیان در 22 استان کشور در این کنفرانس خبر داد و تصریح کرد: از 9 کشور خارجی شامل کانادا، استونی، فرانسه، عراق، ایرلند، ژاپن، اسپانیا، ترکیه و ایران نیز به این کنفرانس مقاله ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مقالات از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی بوده است، تصریح کرد: از چهارمحال و بختیاری نیز 12 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که از این تعداد هفت مقاله پذیرفته شد.

بصیری، یادگیری ماشین، تحلیل تصویر، بازشناسی الگو، شناخت و تشخیص اشیاء، رمزنگاری و کدگذاری، روش‌های فازی، پردازش سیگنال، تشخیص حرکت و پردازش ویدیو را از شاخص‌ترین محورهای این کنفرانس برشمرد و افزود: در سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران 50 مقاله به صورت سخنرانی و 60 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

دبیر علمی سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران با اشاره به حمایت کنفرانس توسط انجمن بین‌المللی مهندسین برق (IEEE)، معتبرترین انجمن مهندسی برق دنیا، گفت: 18 نشست تخصصی برای ارائه مقالات برگزیده در این کنفرانس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha