• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96021005581
  • خبرنگار : 30054

در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

مدیریت شعب استان تهران، بالاترین سرانه جذب منابع را به خود اختصاص داد

مدیریت شعب استان تهران، بالاترین سرانه جذب منابع را به خود اختصاص داد

مدیر شعب استان تهران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن ارزیابی و بررسی آمار عملکرد شعب، در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های بانکی تا پایان سال ۹۵، پنج شعبه برتر استان در زمینه جذب منابع، کنترل مصارف و کاهش میزان مطالبات را معرفی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سلطانیان مدیر شعب استان تهران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اهمیت بازاریابی در جذب منابع قرض‌الحسنه افزود: جذب منابع پایدار با جلب رضایت مشتریان و ترغیب آنها برای افتتاح حساب و سپرده‌گذاری شروع می‌شود.

وی با تاکید به تاثیر رعایت اصول مشتری‌مداری در ایجاد انگیزه برای استفاده از محصولات و خدمات بانک بیان کرد: کیفیت فرآیند امور، وضعیت مکان ارائه خدمات، تنوع در خدمات قابل ارائه و غیره نقش به‌سزایی در جذب مشتری دارد، اما آنچه که بیشتر از همه موجب انگیزه برای افتتاح حساب در مراجعان می‌شود نوع برخورد و رفتار کارکنان است که در این راستا تلاش شده تا همه همکاران ما در صف و ستاد براساس اصول اخلاقی و رفتار حرفه‌ای بانکداری عمل کنند.

مدیر شعب استان تهران در رابطه با ارزیابی و بررسی آمار عملکرد شعب در سال ۹۵ و مقایسه آن با سال گذشته گفت: شعب شهرآرا (کد۳۰۱۳)، فاطمی (کد ۳۰۱۵)، بلوار ابوذر (کد ۳۰۱۹)، شکوفه (کد ۳۰۰۴) و شهریار (کد ۵۲۱۲) با توجه به شاخص‌های جذب منابع، میزان تحقق اهداف تعیین شده برای سال ۹۵، نسبت مصارف به منابع، نسبت مطالبات به مصارف، تعداد حساب‌های افتتاح شده و رشد بانکداری الکترونیک در زمره شعب برتر استان تهران قرار گرفته‌اند.

سلطانیان درباره تفاهم‌نامه‌های تعاملات بانکی با شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در سال ۹۵ یادآوری کرد: در سال گذشته با اقدامات موثر و مطلوب بازاریابی صورت گرفته ۱۳۵ تفاهم‌نامه همکاری در قالب حمایتی و اعتبار در حساب جاری منعقد و بالغ بر یک هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال منابع قرض‌الحسنه جذب شده است.

وی ادامه داد: استان تهران با ۲۵ شعبه و دو باجه فعال در سال ۹۵ توانسته است تعداد ۳۷ هزارو ۲۶۳ حساب قرض‌الحسنه افتتاح کند و بالغ بر ۵۴ هزار ۵۵۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند و همچنین دارای بیش‌ترین سرانه منابع شعب (۲۶۸ میلیارد ریال) و بالاترین سرانه منابع پرسنل (۵۷ میلیارد ریال ) بین استان‌های کشور نیز است.

بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مربوط به مدیریت شعب استان تهران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha