• دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96021106080
  • خبرنگار : 30054

راه‌اندازی وب‌سرویس باز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

راه‌اندازی وب‌سرویس باز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به منظور توسعه فضای کسب و کار دیجیتال و در راستای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، وب‌سرویس باز خود را راه‌اندازی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ایران زمین، وب‌سرویس‌های باز باشگاه مشتریان این بانک، برای توسعه‌دهندگان فضای کسب و کار دیجیتال این امکان را فراهم کرده تا امتیاز اعضای این باشگاه، خارج از محیط باشگاه قابلیت هزینه‌شدن داشته باشد.

از این پس این امکان وجود دارد که توسعه‌دهندگان کسب و کار دیجیتال، امتیاز مشتریان بانک ایران زمین را در محیط‌های نرم‌افزاری، اپلیکیشن و گیم خود به کار گرفته و بانک امتیازهای جمع‌آوری شده توسط توسعه‌دهنده را تسویه می‌کند.

بانک ایران زمین اعلام‌کرد: توسعه‌دهندگان با استفاده از این api می‌توانند از ظرفیت میلیونی مشتریان بانک ایران زمین برای افزایش فروش خود استفاده کنند.

ویژگی‌های وب‌سرویس باز باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شامل ویترینی برای میلیون‌ها مشتری ایران زمین، عدم دریافت کارمزد فروش محصول، افزایش درآمد، افزایش مشتری، تسویه حساب آسان، تسهیل در فروش محصول بدون کارت بانکی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مستندات وب‌سرویس به باشگاه مشتریان ایران زمین مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha