به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک اقتصادنوین، در این مراسم ضمن تشریح عملکرد شرکت پرداخت نوین در یک سال گذشته، اعلام شد متوسط تعداد تراکنشهای پایانههای فروش این شرکت در اسفند سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ بیش از ۲۸ درصد رشد داشته که این استقبال از سوی مشتریان و پذیرندگان پایانههای فروش شرکت پرداخت نوین این نشاندهنده بهبود کیفیت خدمات ارایهشده روی این دستگاهها است.
در این مجمع که با حضور اعضای هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، سرپرست مدیریت سرمایهگذاری و امور شرکتهای بانک اقتصادنوین، بازرس قانونی و مدیران و سهامداران شرکت برگزار شد، برنامهها و اهداف شرکت برای سال جاری تشریح شد که از جمله این اهداف میتوان به لزوم بازنگری ساختار سازمانی، توجه به افزایش ضریب بهرهوری، ارتقای سطح دانش تخصصی کارکنان شرکت، لزوم معرفی محصولات جدید متناسب با نیاز مشتریان و کاربران و توجه به مستندسازی فرآیندها اشاره کرد.
شرکت پرداخت نوین از جمله شرکتهای تحت پوشش بانک اقتصادنوین به شمار میرود که خدمات متنوعی در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک ارایه میکند.
انتهای پیام
نظرات