• دوشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96021106540
  • خبرنگار : 30054

شهردار تبریز:

بانک شهر، پشتیبانی موثر در هدایت برنامه‌های کلان‌شهرهاست

بانک شهر، پشتیبانی موثر در هدایت برنامه‌های کلان‌شهرهاست

شهردار تبریز با اشاره به اینکه شهرداری این کلانشهر هشت درصد سهام بانک شهر را در اختیار دارد، گفت: هر چه نقش متقابل «بانک» و «شهر» روان و متوازن باشد، بانک، با پشتوانه قوی‌تری می‌تواند در توسعه شهر نقش‌آفرینی کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک شهر، صادق نجفی شهردار تبریز با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از شاخص‌های توسعه و پیشرفت کشورمان، مرهون نقش‌آفرینی عمرانی شهرداری‌ها است، گفت: بانک شهر از سویی با تامین برخی تسهیلات لازم، نقش مهمی در هدایت و شتاب‌ پروژه‌های کلان عمران شهری داشته و از سوی دیگر، در روان‌سازی و انسجام نقش مشارکتی شهروندان نیز موثر بوده است. مجموع این عوامل موجب شده، بانک شهر، یک نقش کلیدی در تحقق وظایف و ماموریت‌های شهرداری داشته باشد.

نجفی تاکید کرد: هر چه نقش متقابل «بانک» و «شهر» روان و متوازن باشد، بانک، با پشتوانه قوی‌تری می‌تواند در توسعه شهر نقش‌آفرینی کند.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به پشتیبانی مالی بانک شهر در احداث خط ۴ متروی این کلان شهر گفت:خوشبختانه بانک شهر به عنوان یکی از ثمرات مهم تحولات مدیریت شهری، بخشی از پشتیبانی‌های مالی خط ۴ متروی تبریز را عهده‌دار شده است.

وی با تاکید بر نقش بانک شهر در توسعه و عمران شهرهای کشور به‌خصوص کلان‌شهرها، افزود: همکاری کلان‌شهرها با بانک شهر، حامل تاثیرات برد-برد برای هر دو طرف است.

نجفی با اشاره به اینکه شهرداری این کلانشهر هشت درصد سهام این بانک را در اختیار دارد، تصریح‌کرد: شهرداری تبریز در کنار پیشرفت چشمگیر خط یک در هر دو بخش واگن و زیرساخت، خط ۴ مترو این شهر را با حمایت بانک شهر پیش می‌برد.

نجفی با اشاره به راه‌اندازی و فراگیرسازی «تبریزکارت» برای استفاده مشترک در ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر تبریز اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مدیران و کارکنان، سرمایه بانک شهر از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

شهردار تبریز با بیان اینکه بانک شهر در مدت زمان چند ساله فعالیت خود، به خوبی موفق به تاثیرگذاری عمرانی و اجتماعی در شهرهای کشور شده است، بیان کرد: این امر از مدیریت موفق این مجموعه بانکی، نشات می‌گیرد.

شهردار تبریز "اعتماد عمومی "را مهم‌ترین سرمایه بانک شهر عنوان کرد و گفت: بانک شهر، با وجود گذشت تنها چند سال از تاسیس آن، به یک مجموعه پشتیبان و موثر در هدایت برنامه‌های کلان‌شهرها تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: مهمتر از این سرمایه پولی، سرمایه اعتماد عمومی و مشارکتی شهروندان است که در کنار خلاقیت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه، این بانک را به یک مجموعه هدایتگر در پیش‌برد برنامه‌های توسعه شهری تبدیل کرده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha