• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96021609467
  • منبع : نمایندگی گیلان

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

کاندیداها برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه کنند

 کاندیداها برای حل مشکلات کشور برنامه ارائه کنند

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سطح مناظره های انتخاباتی، گفت: در شرایطی که به دنبال قطع یارانه اقشار پر درآمد هستیم طرح افزایش یارانه نقدی از سوی کاندیداها وعده غیر منطقی و غیر عملی است.

به گزارش ایسنا، مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی با انتقاد از وعده های انتخاباتی از جمله افزایش یارانه نقدی، اظهار کرد: چنین وعده های غیرعملی در گام اول به ضرر کاندیدای مطرح کننده است، چراکه با توجه به شرایط اقتصادی چنین وعده ای هرگز قابلیت اجرایی ندارد.

وی افزود: تلاش مجلس بر این است که یارانه نقدی به دهک های درآمدی پایین پرداخت شود و به مرور زمان دهک های بالا یارانه دریافت نکنند، هدف از اجرا این قانون کاهش میزان مصرف انرژی بود.

لاهوتی گفت: در شرایطی که به دنبال قطع یارانه اقشار پر درآمد هستیم طرح افزایش یارانه نقدی از سوی کاندیداها وعده غیر منطقی و غیر عملی است.

این نماینده مجلس با انتقاد از سطح مناظره ها و بحث های انتخاباتی در بین کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد: طرح چنین مسائلی در ایام انتخابات، نشان می‌دهد چرا افراد عادی جامعه در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کردند، وقتی این افراد حل مشکلات کشور را با پرداخت پول و یارانه می بینند، افراد عادی نیز خود را در سطح ریاست جمهوری می دانند.

لاهوتی با بیان اینکه برای پیشرفت کشور باید راه حلی جز پرداخت یارانه در نظر گرفت، گفت: اینکه مردم را حقوق بگیر دولت کنیم، کار درستی نیست و از عهده هر فردی بر می آید، این در حالی است که انتظار داریم افرادی روی کار بیایند که کشور را از زیر بار بدهی نجات دهد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در حال حاضر کشور 1100 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و برای افتتاح 5000 پروژه به 1000 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد در چنین شرایطی وعده افزایش یارانه به حل مشکلات کمک نمی کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: از سوی دیگر در شرایطی قرار داریم که شرایط اقتصادی راه گشای مسائل سیاسی است و ما در فضای سیاست بین المللی تا نیمه راه حرکت کرده ایم و باید فردی روی کار بیاید که بتواند در فضای بین المللی نیز گام هایی بردارد، در این وضعیت انتظار داریم کاندیداها با جدیت بیشتری به طرح مسائل کشور نگاه کنند.

به گزارش خانه ملت عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کشور با مشکلاتی چون فقر، بیکاری، آسیب های اجتماعی و غیره مواجه است، بنابراین کاندیداها از برنامه های خود، برای حل این مسائل دفاع کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha