• پنجشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۲۳:۲۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96022113773
  • خبرنگار : 90050

سخنرانی پزشکیان در محلات:

وعده پرداخت پول ضد اقتصاد مقاومتی است

نایب رئیس اول مجلس با حضور در ستاد انتخابات روحانی در شهر محلات اظهار کرد: دولت گذشته مشکلات فراوانی در عرصه‌های اقتصادی، بین المللی و اجتماعی و فرهنگی برای کشور به وجود آورده بود و به نسبت حجم پول‌های در اختیار، اقدام قابل توجهی نیز از سوی دولت قبل انجام نگرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مسعود پزشکیان در ادامه اظهارکرد: با آغاز به کار فعالیت دولت روحانی در سال 92 جو سیاسی کشور متحول شد و ارتباطات بین‌المللی ایران با دنیا دچار تغییرات شگرفی شد و یکی از مهمترین اقدامات در دولت یازدهم برجام بود و باعث شد امروز آمریکا، اسرائیل و عربستان تنها بمانند، اما برخی در داخل در این حوزه تخریب‌هایی انجام می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: در میادین مشترک گازی ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس برای سالیان متمادی قطر و عربستان برداشت‌های هنگفتی انجام می‌دادند که با روی کار آمدن دولت یازدهم برای اولین بار برداشت ایران با این کشورها یکسان شد و برجام موجب شد که نفت و گاز ایران با این کشورها هم اندازه شود.
وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان تحولات شگرفی رخ داد و به جرات می‌توان گفت که هیچ دولتی به اندازه دولت آقای روحانی به حوزه بهداشت و درمان توجه نکرد زیرا در این سالها تمامی مردم کشور بیمه شدند که امری بی‌سابقه بود و یکی از دستاوردهای استثنایی دولت محسوب می‌شود.
پزشکیان خاطرنشان کرد: تورم شدید که در دوران دولت قبل صورت گرفت توسط تیم اقتصادی روحانی تک رقمی شد و دولت در حوزه اقتصاد تلاش فراوانی کرد که با استمرار فعالیت دولت در 4سال آینده نتایج آن محسوس‌تر خواهد شد.
وی افزود: نباید به برخی اجازه داده شود که حرف‌های غیر علمی و غیر کارشناسی در سطح جامعه پخش کنند و با نداشتن تخصص در امور اجرایی، وضعیت کشور را به سال‌های قبل بازگردانند.
این نماینده مجلس گفت: مذاکرات مختلفی در طول تاریخ صورت گرفته است، اما قطعا کیفیت مذاکرات دولت یازدهم به دلیل تخصص ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده ایران با سالیان گذشته تفاوت‌های چشمگیری دارد و بین مذاکره دولت‌ها تفاوت‌های زیادی مشاهده می‌شود.
پزشکیان با اشاره به گسترده شدن رابطه ایران با سایر کشورهای دنیا اظهار کرد: امروز کشورهای مختلف و با اعتبار دنیا خواستار حضور در ایران و انجام سرمایه‌گذاری هستند که باید با فراهم ساختن زمینه فعالیت مجدد این دولت، اجازه بازگشت رونق به کشور را داد.
وی افزود: نمی‌توان با دشنام دادن و قطع کردن رابطه با سایر کشورهای دنیا انتظار برقراری رابطه تعاملی با آنها را داشت بلکه باید با حفظ عزت خود و با بهره گیری از کارشناسان متخصص زمینه برقراری رابطه مطلوب با سایر کشورهای دنیا را فراهم کرد.
نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد مدام از اقتصاد مقاومتی دم می‌زنند اما به آنها وعده پرداخت و پخش پول می‌دهند که این حرف ضد اقتصاد مقاومتی است و نباید مردم را فریب داد.
وی بیان کرد: کار و تجربه حجت‌الاسلام رئیسی تنها در حوزه قوه قضاییه بوده است که در موفقیت وی در این جایگاه نیز بحث‌های زیادی وجود دارد و باید دید که آیا چنین شخصی تخصص لازم برای اداره امور اجرایی کشور را دارد؟
وی ادامه داد: آقای قالیباف نیز تنها در حوزه نظامی و در مدیریت شهری تهران تخصص دارد که امروزه مدیریت شهری تهران به دلیل عملکرد ایشان با ضعف‌های زیادی روبروست و این نکات باید مدنظر مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha