• سه‌شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96030201124
  • خبرنگار : 71234

نماینده دماوند:

رئیس‌جمهور منتخب با تشکیل کابینه‌ای توانمند برنامه‌هایش را اجرایی کند

رئیس‌جمهور منتخب با تشکیل کابینه‌ای توانمند برنامه‌هایش را اجرایی کند

یک عضو فراکسیون امید با تبریک پیروزی روحانی در انتخابات ابراز امیدواری کرد که رئیس‌جمهور با تشکیل کابینه توانمند و پرکار و با حمایتهای مجلس برنامه‌هایش را اجرایی کند.

به گزارش ایسنا، قاسم میرزایی نکو در نطق میان دستور در صحن علنی امروز (سه‌شنبه) با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: دوم خرداد جنبش اصلاحات به بار نشست و با انتخاب سید محمد خاتمی دولتی روی کار آمد که تهدیدات و مخاطرات را از کشور  دور ساخت و با گفت‌وگوی تمدن‌ها منزلت ایران را در جهان بالا برد. دولت اصلاحات به اقتصاد ایران رونق داد و با بهبود وضعیت معیشت مردم توانست جامعه مدنی را تقویت کرده و در جهت پیشبرد توسعه سیاسی، مشارکت مدنی، رقابت در سطح ملی، کرامت و حرمت شهروندان، آشتی با صندوق رای و ایجاد دولت پاسخگو حرکت کند.

وی تاکید کرد که امروز نام دولت اصلاحات بخش شیرین و از یاد نرفتنی حافظه و خاطره ملت قدردان ما است  که این ملت می تواند این نقطه عطف را بازخوانی کند.

میرزایی نکو همچنین با اشاره به حضور پرشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت : مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رای به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، آری گفتند و با نشان دادن مردم سالاری دینی با بیش از 40 میلیون رای دوازدهمین انقلاب چهل ساله را انتخاب کردند. باید از خداوند برای داشتن چنین مردمانی شکرگزار بود.

این عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با تبریک پیروزی روحانی و ادامه کار دولت تدبیر و امید ابراز امیدواری کرد که دولت دوازدهم با تشکیل کابینه توانمند و پرکار و دغدغه خدمت و با حمایت‌ها و کمک مجلس برنامه هایش را اجرایی کند.

وی به نتایج انتخابات شوراها اشاره و اظهار کرد: شوراها زمانی می توانند نقش خود را در تمامی مسائل اجتماعی شهری و روستایی پیاده سازی کنند که به عنوان پارلمان‌های محلی و منطقه ای ایفای نقش کنند موضوعی که منوط به رسیدگی دقیق قانون شوراهاست.

میرزایی نکو، اقدامات هیئت مرکزی و نظارت استان‌ها و شهرستان‌ها را از عوامل افزایش مشارکت مردم در انتخابات شوراها دانست و از همه نمایندگان عضو این هیئت‌ها، معاونت اجرایی و آی تی مجلس و توجه جدی لاریجانی قدردانی کرد.

نماینده دماوند با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خواستار رفع آن به خصوص درباره وضعیت بهداشت، راه ها و گردشگری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha