• شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۶ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 96030602943
  • منبع : سایت ریاست جمهوری

در دیدار با آیت‌الله وحیدخراسانی

رئیس‌جمهور: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، از رقابتی‌ترین انتخابات کشور بود

رئیس‌جمهور: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، از رقابتی‌ترین انتخابات کشور بود

رئیس جمهور با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، این حضور را مایه مباهات و تقویت بیش از پیش ثبات و امنیت کشور برشمرد و گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، یکی از رقابتی‌ترین انتخابات کشور بود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیدار با آیت الله وحید خراسانی با بیان اینکه تولید اشتغالزا از جمله اهداف دولت بوده و هست، اظهار کرد: دولت و مسوولان تمام تلاش خود را برای ایجاد ثبات و آرامش در جهت رفاه مردم و کشور بکار گرفته اند و این موضوع در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری تداوم می یابد.

رییس جمهور همچنین جلب رضایت امام زمان و حرکت در جهت اهداف دینی نظام و گسترش فرهنگ دینی و نشر معارف الهی را از اهداف خود و دولت دانست و گفت: من و همه اعضای دولت، همواره از ارشادات و رهنمودهای مراجع عظام و روحانیت معظم بهره برده‌ایم و به این رابطه گرم و صمیمانه با حوزه علمیه و مراجع عظام افتخار می کنیم.

تا می توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید

آیت‌الله وحید خراسانی نیز در این دیدار، با دعا برای توفیق رییس جمهور در مسیر اداره امور تاکید کرد: تا می‌توانید به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

این مرجع تقلید در این دیدار که عصر پنجشنبه و در بیت ایشان برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» گفت: طبق دستور قرآن شریف با مردم دنیا باید به نحو حسن گفتگو نمود، پروردگار متعال می‌فرماید: «قُولُوا لِلنّاس حُسنًا» «و با مردم، نیکو سخن بگویید». نه فقط با مسلمین بلکه با ناس و تمام مردم دنیا باید با زبان حسن و نیکو سخن گفت.

وی تصریح کرد: این مناصب همانطور که قرآن شریف می فرماید گذراست. «وَ تِلکَ الاَیامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس»«و ما این روزها را میان مردم به نوبت می‏ گردانیم». تا می توانید در این مدت به امور دینی و مذهبی و خدمت به مردم اهتمام ورزید. خداوند می‌فرماید: « وَأَنذِرْهُمْ یَوْمَ الْحَسْرَةِ إِذْ قُضِیَ الْأَمْرُ » « و آنان را از روز حسرت بیم ده آنگاه که داوری انجام گیرد».

آیت الله وحید خراسانی همچنین با قدردانی از حضور چشمگیر و گسترده مردم در انتخابات، به دکتر روحانی نیز تبریک گفت و برای موفقیت وی دعا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha