• یکشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96030703910
  • خبرنگار : 71234

نطق میان دستور؛

جمالی: مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات نشان‌دهنده پشتوانه عظیم مردمی نظام است

جمالی: مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات نشان‌دهنده پشتوانه عظیم مردمی نظام است

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که مشارکت بیش از ۷۰ درصد مردم در انتخابات نشان از پشتوانه عظیم مردمی از نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد جمالی در نطق میان دستور در صحن علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تبریک فرار سیدن ماه مبارک رمضان و قدردانی از مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: مردم با همه مشکلات معیشتی در انتخابات حضور پرشور داشتند که لازم است مسئولان به خصوص منتخبان قدردان آنها بوده و فارغ از مسائل حزبی و جناحی تمامی هم و غمشان را برای حل مشکلات مردم بگذارند.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکل مردم، معیشت است گفت: برخی از اقشار مردم حتی در تامین کمترین مایحتاج زندگی درمانده‌اند. از طرف دیگر با خیل عظیم جوانان بیکار تحصیل‌کرده مواجه هستیم که لازم است مشکل اشتغال حل شود و با تجدیدنظر در رشته‌های دانشگاهی براساس نیازمندی‌های جامعه رشته‌هایی در دانشگاه‌ها تدریس شود.

جمالی همچنین با تاکید بر لزوم تکمیل و اتمام ساخت پروژه مسکن مهر گفت که بخش قابل توجهی از مردم درگیر مسکن مهر شده‌اند که وضعیت آنها مشخص نیست.

نماینده فسا در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خواستار قرار گرفتن شهرستان فسا در زمره شهرهای دارای گرمای زیاد جهت استفاده از تخفیفات مصرف برق شد و بر توجه به موضوع گسست زمین و جابجایی ۲۰۰۰ سکنه در حوزه انتخابیه‌اش که با این مشکل مواجه هستند، شد.

وی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: سال گذشته تعداد زیادی از خانه‌های مردم در فسا به دلیل سیل ویران شد اما هنوز کمک‌های بلاعوض و وام به آنها داده نشده است. لذا درخواست بنده صدور دستورات لازم و نظارت بر اجرای آن است.

جمالی در پایان بر لزوم تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و شرایط پتروشیمی فسا و بلاتکلیفی آن بعد از ۱۰ سال شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha