• چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96031006109
  • خبرنگار : 71234

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی 208 نماینده مجلس از حضور پرشکوه مردم در انتخابات

قدردانی 208 نماینده مجلس از حضور پرشکوه مردم در انتخابات

208 نماینده با صدور بیانیه ای از حضور پرشکوه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.

به گزارش ایسنا،  احمد امیرآبادی فراهانی در پایان جلسه علنی امروز(چهارشنبه) این بیانیه را به شرح زیر قرائت کرد:

بسم‌ الله‌الرحمن‌الرحیم

حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که درس مردم سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیا است، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.

مشارکت کم نظیر در انتخابات پس از قریب به گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران میسر نمی گردید مگر در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور به مدت چهار سال که جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل مردم دارد.

رهنمودهای مقام معظم  رهبری که همواره راهگشای شرایط سخت کشور بوده است اینبار نیز ضمن ایجاد فضای آزاد تبلیغات نامزدهای محترم  و هوادارhن ایشان مشارکت حداکثری را از هر گرایش سیاسی، قومیت، نژاد، زبان و مذهب در کنار آرامش  و امنیت انتخابات فراهم آورد. این اعتماد و اعتقاد عمومی به انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب تبریک عرض نموده و از درایت ایشان تشکر می نماییم.

همچنین ضمن تبریک انتخاب مجدد رئیس‌جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی امیدواریم برنامه ها و اهداف ایشان که تبدیل به مطالبه عمومی شده است به بهترین نحو در خدمت پیشرفت و توسعه کشور و بهبود وضعیت مردم قرار گیرد که در این راستا نمایندگان امضاء کننده نیز آمادگی حمایت خود را اعلام می نمایند.

از نامزدهای محترم انتخابات و اعضای ستادها و هواداران ایشان نیز برای ایجاد شور وشوق انتخاباتی تشکر می نماییم. از شورای محترم نگهبان، عوامل نظارتی و هیات‌های اجرایی ونظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و تامین کنندگان امنیت انتخابات نیز قدردانی نموده و در پایان یکبار دیگر ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در برگزاری پرشور و شوق انتخابات و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری موفقیت دولت دوازدهم و جناب آقای دکتر روحانی را از درگاه خدای متعال مسألت می نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha