• چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96031006283
  • خبرنگار : 71132

نماینده نیشابور:

پاسخ به مطالبات مردم در این دوره از انتخابات مدنظر دولت قرار گیرد

پاسخ به مطالبات مردم در این دوره از انتخابات مدنظر دولت قرار گیرد

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور خواست در برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم پاسخ به مطالبات مردم در این دوره از انتخابات را مدنظر قرار دهد.

به گزارش ایسنا، حمید گرمابی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز( چهارشنبه) مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم در این انتخابات گفت: به خردورزی و رفتار مدنی مردمی که همواره با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت خود و کشور حماسه هایی به عظمت انتخابات ۲۹  اردیبهشت، تصمیم تاریخی دوم خرداد، شکوه فتح خرمشهر و خلق رویداد تاثیرگذار ۱۵ خرداد را در تاریخ گهربار این مرز و بوم ثبت نمودند، درود می فرستم.

وی افزود: حضور ملتی با این عظمت در انتخابات و تعهد و هوشیاری رهبر فرزانه را تبریک عرض نموده و بقای عمر با برکت ایشان و سرافرازی مردم و سربلندی میهن عزیزمان را از خداوند متعال مسئلت دارم، همچنین به آقای روحانی که با شایستگی مورد اعتماد مجدد اکثریت مردم قرار گرفت تبریک می گویم و موفقیت روز افزون ایشان را آرزومندم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدوارم اکنون و پس از تایید نهایی انتخابات توسط شورای نگهبان و وزارت کشور رقابت ها تبدیل به رفاقت شود و همه با هم با هدف توسعه و پیشرفت ملت بزرگ ایران همراه شویم.

گرمابی در ادامه خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای روحانی نیک می دانید که توسعه پایدار کشور مستلزم توسعه همه جانبه در تمامی ابعاد است، شکی نیست که اولویت جنابعالی در دوره اول به درستی اختصاص داشت به اصلاح ساختار معیوبی که کشور را در آستانه بن بست های مهیب قرار داده بود، اما در دوره جدید باید روند اصلاح در بخش های داخلی و اقتصادی سرعت و گسترش  بیشتری یابد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به موضوعاتی مانند اشتغال و وضعیت طبقات محروم جامعه و ترمیم برنامه هایی که به طور مستقیم در معیشت مردم تاثیر دارد از اهم مسائلی است که از هم اکنون باید برای آن چاره اندیشی کرد، این مساله نیز جز با استفاده از نخبگان، مشاوران، متخصصان دلسوز و بکارگیری نیروهای جوان و باانگیزه میسر نیست.

نماینده مردم نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: همچنان با توجه به گشایش های لازم در سیاست های داخلی و کسب اعتبار مردم سالاری دینی در صحنه فرامرزی پاسخ به مطالباتی که با صدای رسا در این دوره از انتخابات فریاد زده شده و شما نیز به تحقق آن وعده دادید در برنامه ها مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha