• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ / ۲۳:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96032112033
  • خبرنگار : 30054

تیزر تبلیغاتی "شهر در اندیشه نشر" بهترین آگهی در اردیبهشت‌ماه

تیزر تبلیغاتی "شهر در اندیشه نشر" بهترین آگهی در اردیبهشت‌ماه

تیزر تبلیغاتی بانک شهر با عنوان " شهر در اندیشه نشر" به عنوان بهترین آگهی تلویزیونی در اردیبهشت‌ماه برگزیده شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک شهر، تیزر تبلیغاتی" شهر در اندیشه نشر" که به مناسبت سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تهیه شده بود، به عنوان تیزر برتر در اردیبهشت‌ماه در گروه بانک‌ها و موسسات مالی، از سوی پایگاه نمایش آنلاین آگهی‌های تلویزیونی ایران (مدیا آرشیو) معرفی شد.

بر این اساس، درگیر کردن بیننده در ابتدا و در یک موقعیت حساس، توجه به زندگی روزمره افراد، حس مستند گونه حاکم بر تکنیک تصویربرداری آگهی و نورپردازی مطلوب آن، حس باورپذیری و در نتیجه همزاد پنداری گروه مخاطبان، از دلایل گزینش آن به عنوان یکی از برترین‌های تیزر تبلیغاتی تلویزیونی در اردیبهشت‌ماه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha