• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96032212723
  • خبرنگار : 30054

برخورداری از مزایای ویژه، برای شعب بانک سپه که یکی از کارکنان آن حافظ کل قرآن شود

برخورداری از مزایای ویژه، برای شعب بانک سپه که یکی از کارکنان آن حافظ کل قرآن شود

مدیرعامل بانک سپه در مسابقات قرائت قرآن کریم و اذان بانک سپه گفت: هر یک از شعب بانک که یکی از کارکنان آن حافظ کل قرآن شود، به مدت یک سال از مزایای یک درجه بالاتر بهرمند می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه مدیران و کارکنان این بانک را به انس بیشتر با قرآن دعوت کرد و گفت: در تمدید طرح سال گذشته، هر یک از کارکنان بانک سپه که حافظ ۱۰ جز قرآن کریم باشند سمت سازمانی آنها یک درجه ارتقا می‌یابد.

چقازردی در مراسم تقدیر از همکاران حافظ ۱۰ جز قرآن بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآن و اذان در بانک سپه جزو مهم‌ترین مسابقات و مراسمی است که در این بانک برگزار می‌شود.

مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ قرآنی و نقش آن در تزکیه و سلامت محیط کاری و ارایه خدمات به مشتریان و اشاره به رابطه بین کارآمدی شعب و تعهد و سلامت کاری مدیران و کارکنان آن، همچنین تقید به رعایت موازین شرعی و فقهی در ارایه خدمات بانکداری در چارچوب قانون عملیات بانکداری بدون ربا، افزود: چنانچه یکی از کارکنان شعب بانک سپه موفق به حفظ کل قرآن شود آن شعبه به مدت یک سال از مزایای یک درجه بالاتر بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: وقتی یکی از کارکنان شعبه حافظ کل قرآن باشد آثار و برکات معنوی آن بر عملکرد کل شعبه تاثیر می‌گذارد و فضای شعبه پاک و معنوی می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار قرآن باید به نهج‌البلاغه نیز توجه کرد، افزود: برگزاری مسابقات قرائت قرآن و اذان و طنین انداختن صدای دلنشین آن آثار و برکات معنوی فراوانی برای بانک به ارمغان می‌آورد.

چقازردی با اشاره به اینکه توفیقات به‌دست آمده در بانک سپه به دلیل وجود نیروهای متعهد و مجرب است، گفت: بدون تردید وجود نیروی متدین و کارآمد در بانک سپه اصلی‌ترین عامل در موفقیت و شاخص‌های عملکردی بانک سپه بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha