• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96032212738
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل بانک تجارت:

به دنبال افزایش تعامل با مشتریان ارزنده هستیم

به دنبال افزایش تعامل با مشتریان ارزنده هستیم

مدیرعامل بانک تجارت در ضیافت افطاری با مشتریان ارزنده، برعزم این بانک در ارتقای سطح خدمات و شاخص‌های مشتری‌مداری تاکید کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره و معاونان مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با مشتریان بانک دیدار و گفت‌وگو کردند و ضمن آگاهی از نقطه نظرات آنها، به تشریح برنامه‌های این بانک برای توسعه ارتباطات با مشتریان و معرفی ظرفیت‌های سوپرمارکت مالی بانک برای ارائه بسته‌های خدماتی جامع مطابق با نیازهای شاخه‌های مختلف کسب و کار پرداختند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مشتریان یادآور شد: برگزاری اینگونه نشست‌ها فرصتی برای ابراز تعهد پایدار ما به حفظ منافع و افزایش رضایتمندی مشتریان است و می‌کوشیم تا در این جلسات از درخواست‌ها و مشکلات آنان آگاهی پیدا کرده و برای رفع آن اقدام کنیم.

مقدم افزود: این بانک افتخار می‌کند که مشتریانش از جمله قدیمی‌ترین و وفادارترین مشتریان شبکه بانکی هستند. به همین منظور برای افزایش این تعامل و همدلی به دنبال برنامه‌ریزی دقیق‌تری هستیم تا این ارتباط در طول سال  استمرار یافته و از طریق ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مشتریان و برنامه‌ریزی برای پاسخگوی به انتظارات آنان، شاخص‌های مشتری‌مداری در بانک تجارت ارتقا یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha