• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96032715412
  • منبع : نمایندگی کرمان

پورابراهیمی:

اقتصاد مقاومتی عصاره داروی شفابخش حرکت جمهوری اسلامی است

اقتصاد مقاومتی عصاره داروی شفابخش حرکت جمهوری اسلامی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها سبب شکوفایی ظرفیت های درونی می گردند و دهه آینده، دهه اقتدار اقتصادی است و اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد بهره وری در مسیر توسعه است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست فرهنگ و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی که به مناسبت روز جهاد کشاورزی در این سازمان برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و بر اساس مقتضیات موجود برنامه ششم تدوین شده و مسیر حرکت را برای یک مدت میان مدت و بلند مدت بر اساس عوامل طبیعی، اقتصادی و ... مشخص می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به بلوغ  رسیده و همچنان عداوت با انقلاب در دستور کار سیاستمداران خارجی قرار دارد، افزود: باید در این شرایط مواضع صحیح را انتخاب نمود و این رویکرد از ابتدای انقلاب بوده ولی در حال حاضر رفتار و برنامه های آنها در موضع جدیدی است که دولت جمهوری اسلامی بر اساس مقتضیات کشور با این معضل مقابله می نماید.

پور ابراهیمی شب های قدر را سرمایه بزرگ مسلمانان دانست و بیان کرد: شهدای جهادگر سبب اقتدار نظام بوده و الگوی ما در مسیر حرکت می باشند و سازمانی می تواند پیشرفت نماید که نقاط ضعف و قوت در مسیر راه را شناسایی و اهداف سازمان را محقق کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی عصاره داروی شفابخش حرکت جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت: رسیدن به اهداف توسعه، تحقق گام‌های بلندی است که باید برداشته شود و پایه و اساس این اهداف اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی این مجلس، با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی نقش موثری در بحث اقتصاد مقاومتی دارد، اظهار کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی است و قدرت نظام جمهوری اسلامی ناشی از ایمان، تفکر شیعی و فداکاری شهدای دوران دفاع مقدس می باشد.

پور ابراهیمی با بیان اینکه تحریم ها سبب شکوفایی ظرفیت های درونی می گردند و دهه آینده، دهه اقتدار اقتصادی است، اظهار کرد: توسعه روستاها و گسترش صنایع روستایی و کشاورزی پایه های اقتصاد مقاومتی می باشند و بطور کلی اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد بهره وری، بهره وری از منابع ثابت و افزایش عملکرد، راه اندازی بورس محصولات و رفع موانع در مسیر توسعه می باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha