• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96041910532
  • خبرنگار : 30054

تندیس رضایت‌مندی مشتری به بانک ملی ایران رسید

تندیس رضایت‌مندی مشتری به بانک ملی ایران رسید

بانک ملی ایران در نخستین کنفرانس ملی ساخت ایران تندیس حمایت از تولید، خدمات و رضایت‌مندی مشتری را دریافت کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، این تندیس به پاس سال‌ها خدمات موثر بانک ملی به مشتریان خود، توسط معاون وزارت نفت به بانک ملی ایران اهدا شد.

کنفرانس ملی ساخت ایران با رویکرد حمایت از تولید، خدمات و رضایت‌مندی مشتری، با حضور مسئولان دولت، خانه صنعت و معدن، اتاق اصناف و بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران و نمایندگانی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادهای پژوهشی و تلاشگران عرصه تولید، صنعت و خدمات در سالن مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد.

تشویق و ترغیب تولیدکنندگان داخلی، ارج نهادن به تولیدات داخلی برای صادرات و معرفی بیشتر و کمک به رشد شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط از اهداف این کنفرانس بود.

در این همایش ۴۰ برند پیشگام، ممتاز و برجسته کشور در حوزه بانکداری، بیمه، موادغذایی، صنعت و معدن، فناوری، نفت و گاز، پوشاک و لوازم‌خانگی مشارکت و حضور داشتند.

در ادامه این همایش ملی، مسئولان بخش دولتی و خصوصی و جمعی از اساتید، کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی در پانل‌هایی با موضوعات تجارت، تولید و خدمات داخلی و نقش آن در رضایتمندی مشتری و همچنین راهکارهای توسعه اقتصادی بنگاه‌های خصوصی سخنرانی کردند.

همزمان با برگزاری کنفرانس ملی ساخت ایران، نمایشگاهی از دستاوردها و محصولات واحدهای صنعتی بزرگ و شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور برپا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha