• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۶ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96042011487
  • خبرنگار : 30054

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت خبر داد:

عرضه نسخه جدید پیام‌رسان ملت با قابلیت‌های جدید

عرضه نسخه جدید پیام‌رسان ملت با قابلیت‌های جدید

مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت از ارائه نسخه جدید نرم‌افزار «پیام‌رسان ملت» با قابلیت‌های تگ‌گذاری، پی‌نوشت و کامنت‌گذاری خبر داد و افزود: بهبود ارتباط شبکه‌ای و رفع باگ‌های ارسال پیام در این نسخه انجام شده است و تأخیر در ارسال پیام خدمات بانکی در این نسخه حل می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مرتضی ترک تبریزی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت افزود: این پیام‌رسان امکان تعامل دو طرفه را به مشتریان و بانک می‌دهد که در شرایط کنونی، این تعامل به‌صورت نامحسوس است.

وی با بیان این نکته که مشتریان قادرند با برچسب‌گذاری‌، حذف و فعال‌سازی خدمات پیامک از روی اپلیکشن با سامانه متمرکز ارتباط برقرار کنند، ادامه داد: در آینده با ارائه پنل نظرسنجی، دریافت نقطه نظرات و رأی‌گیری این ارتباطات دوطرفه گسترده‌تر می‌شود.

ترک تبریزی درباره کارمزد خدمات پیام‌رسان ملت گفت: هم‌اکنون با مجوز مدیریت بانک، خدمات پیام‌رسان ملت روی تمامی حساب‌های مشتریان، رایگان است ولی بر اساس سیاستگذاری بخش کسب و کار بانک، در آینده مقرر است، کارمزدی بابت فعال‌سازی یک‌ساله پیام‌رسان ملت برای مشتریان اخذ شود.

وی از ورود بانک ملت به بانکداری اجتماعی با ارائه این خدمت جدید گفت: این خدمت به عنوان یکی از خدمات منحصر به‌فرد و تعاملی با مشتریان تعریف شده و با ارائه این خدمت مشتریان قادرند روی بستر اینترنت نسبت به مدیریت حساب‌های خود در هر لحظه اقدام کنند.

وی با اشاره به این نکته که دسته‌بندی پیام‌های دریافتی مشتریان و تگ‌گذاری روی پیام‌ها می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در بانکداری اجتماعی باشد، گفت: شبکه دوستان نیز از دیگر خدمات در دست اقدام بانک ملت در راستای بانکداری اجتماعی است.

بانک ملت چندی پیش برای تکمیل سبد محصولات اطلاع‌رسانی خود «سامانه پیام‌رسان ملت» را رونمایی کرد.

با استفاده از این سامانه مشتریان با در اختیار داشتن گوشی، تبلت و ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌های عامل اندروید وiOS( به زودی)، می‌توانند تمامی اطلاعات خدمات بانکی، هشدار و آگاهی‌رسانی‌ها را در قالب متن‌های ارسالی از بستر اینترنت بدون وابستگی به پیامک یا ایمیل دریافت کنند.

در این سامانه، متون ارسالی محدودیت‌های موجود در بستر پیامک را ندارند، همچنین روال ارسال تصویر، صوت و فیلم در حد محدود برای مشتری از سوی بانک برقرار می‌شود.

هم‌اکنون، این نسخه از نرم‌افزار پیام‌رسان ملت برای اندروید در دسترس است و مشتریان برای دریافت خدمات پیام‌رسان باید به شعب بانک ملت مراجعه و فرم درخواست این خدمات را پر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha