• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96051710704
  • خبرنگار : 30054

دبیر اجرایی نمایشگاه ایران‌رسانه:

نمایشگاه "ایران رسانه" معادلات بازار را متحول می‌کند

نمایشگاه "ایران رسانه" معادلات بازار را متحول می‌کند

دبیر اجرایی نمایشگاه ایران‌رسانه، تحولات دنیای مدرن را به گونه‌ای دانست که شیوه‌های سنتی کسب و کار به تدریج اثربخشی خود را از دست داده‌اند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، علیرضا چیذری دبیر اجرایی نمایشگاه ایران‌رسانه گفت: در چنین شرایطی وجود یک رویداد تجاری مرجع برای صنف صوت و تصویر که پیشتر فاقد نمایشگاه تخصصی بوده است، ره‌گشا است.

وی افزود: حال که به یاری خداوند و تلاش‌های بی‌وقفه ستاد برگزاری، ایران‌رسانه در تقویم نمایشگاه‌های بین‌المللی جای خود را باز کرده است، حمایت همه‌جانبه از آن وظیفه حرفه‌ای همه دست‌اندرکاران این حوزه است.

چیذری بیان کرد: هرساله تعداد کثیری از علاقه‌مندان، تجار و کارشناسان ایرانی برای بازدید و یا مشارکت در نمایشگاه های خارجی ارز بسیاری را از کشور خارج می‌کنند و متحمل رنج سفر و هزینه‌های گزاف می‌شوند. درحالی‌ که ظرفیت‌های جغرافیایی، اقتصادی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان به‌عنوان یکی از امن‌ترین، پهناورترین، متمول‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای منطقه به گونه‌ای است که می‌توانیم ضمن انتقال تکنولوژی و انجام بخشی از فرآیند تولید، به‌عنوان مرکز توزیع کالا و خدمات صوتی، تصویری و چند رسانه‌ای برندهای جهانی در سطح خاورمیانه عمل کنیم. از سوی دیگر با برگزاری و تقویت نمایشگاه تخصصی صوت، تصویر، نور، کالا و خدمات چندرسانه‌ای دیگر نیاز به مشارکت دست‌اندرکاران این حوزه در حاشیه نمایشگاه‌های کامپیوتر، مخابرات، ساختمان، ایمنی، تبلیغات، لوازم خانگی و غیره نیست.

دبیر اجرایی دومین نمایشگاه بین‌المللی صوت، تصویر، نور، ادوات موسیقی، کالا و خدمات چندرسانه‌ای در ادامه گفت: سال گذشته بذر نهالی کاشته شد که خیلی‌ها چشم امیدی به رویش آن نداشتند. اما درخت تلاش و ممارست سرانجام به بار می‌نشیند. نمایشگاه ایران رسانه با هدف ایجاد بستری تخصصی، اطلاع‌رسانی، ترویج و توسعه تجارت برای صنعت صوت و تصویر در اتاق فکر موسسه برنامه‌سازان میهن در دستور کار قرار گرفت. تیمی متشکل از مدیران دولتی این حوزه، کارشناسان برجسته امور نمایشگاهی و برخی از تولیدکنندگان و فعالان برجسته این عرصه همگام و همفکر، مدت زمانی به این مهم اندیشه کردند و سرانجام مقرر شد دومین نمایشگاه ایران رسانه در مردادماه امسال برگزار شود. با وجود همه کم و کاستی‌ها سرانجام کودکی متولد شد و به مانند هر رویداد نمایشگاهی نوپای دیگر نقاط ضعف و قوت بسیاری داشت. حال در فاصله کمتر از دوماه به برگزاری دومین دوره آن قرار گرفته‌ایم، سعی کرده‌ایم در این فاصله با شناخت دقیق و پایش صحیح ضعف و قوت‌ها خود این نمایشگاه را چنان برگزار کنیم که شایسته تقدیر باشد. اصلاح معایب و ارتقای محاسن مهم‌ترین هدف تیم اجرایی نمایشگاه است و بی‌تردید دستیابی به این هدف مرهون حسن توجه همه دست‌اندارکاران، فعالان، علاقه‌مندان، مدیران دولتی و خصوصی به‌ویژه اتحادیه تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری است. به نظر می‌رسد تشریک مساعی همه اعضای هیات‌مدیره اتحادیه با تیم اجرایی نمایشگاه ایران رسانه در برگزاری دومین دوره این نمایشگاه جهشی بلند به‌سوی تعالی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha