• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96051811141
  • خبرنگار : 30054

آغاز فعالیت مرکز تماس با مشتریان بانک گردشگری با شکل جدید

آغاز فعالیت مرکز تماس با مشتریان بانک گردشگری با شکل جدید

مرکز تماس مشتریان بانک گردشگری به تازگی فعالیت خود را در قالب و شکل جدید تحت نظارت باشگاه گردشگری ایرانیان که از شرکت‌های عضو گروه مالی گردشگری است، آغاز کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک گردشگری، این مرکز به صورت آنلاین و شبانه‌روزی خدمات خود را به مشتریان بانک گردشگری ارائه می‌دهد.

از مهم‌ترین خدمات مرکز تماس بانک گردشگری می‌توان به اقدامات لازم برای مسدود کردن کارت مشتری، مانیتور عملیات ناموفق بانکی، راهنمایی در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک، ارائه

اطلاعات مربوط به حساب پس از احراز هویت به صورت کامل، تراکنش‌ها، وضعیت واریز، اعلام سود ماهانه، پیگیری پیامک‌های بانکی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha