• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۷:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96052414541
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

نماینده درگز: کابینه دوازدهم جوان‌گرایی را در دستور کار خود قرار دهد

نماینده درگز: کابینه دوازدهم جوان‌گرایی را در دستور کار خود قرار دهد

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه معرفی شده خردمندانه و مورد قبول جناح‌های سیاسی مختلف مجلس است.

عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: کابینه دوازدهمی که توسط رییس جمهور معرفی شده می‌تواند قسمت‌هایی از شعارهای آقای روحانی را برآورده کند.

وی افزود: متاسفانه یا خوشبختانه توسعه در کشورمان به شدت مدیر محور است به این صورت که اگر در مجموعه ای مدیر توانمند، علمی و چابک باشد آن مجموعه می تواند تعهداتش را انجام دهد.

حاتمیان در مورد انتظارات اصلاح طلبان و حامیان دولت گفت: این کابینه می تواند بیش از ۵۰درصد انتظارات اصلاح طلبان و حامیان دولت را برآورده کند و ممکن است سه یا چهار وزیر هم رای اعتماد نگیرند.

وی با اشاره به سن وزرای پیشنهادی گفت: انتظارمان از کابینه جدید این است که وزرا با هر سنی که هستند جوان گرایی را در دستور کار خود قرار دهند و معاونان جوان انتخاب کنند و میانگین سنی معاونان آنها نهایتا ۴۵ سال باشد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی افزود: جوانی اقتضائات خودش را دارد و از سرعت عمل و به روز بودن بیشتری بهره مند است و حتما می بایست این نیروسازی در معاونان وزرا صورت بگیرد.

حاتمیان گفت: همچنین در بحث انتظارات زنان و اقوام و مذاهب مقرر شده تا در معاونت‌ها از این ظرفیت ها استفاده شود.

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد: حوزه اقتصاد یکی از مهم ترین مسائل امروز کشور است و آقای کرباسیان که برای وزارت اقتصاد معرفی شده‌اند عملکرد بسیار موفقی در اداره گمرک داشته اند.

حاتمیان همچنین در مورد جوان ترین وزیر کابینه دوازدهم گفت: باتوجه به صحبت هایی که داشته ایم ایشان عملکرد خوبی در وزارت ارتباطات در دولت یازدهم داشته اند و همچنین از برخی مسائل مثل رانت به دور هستند و با توانایی خودشان رشد کرده اند، فضای مجلس در مورد ایشان بسیار مثبت است.

وی با بیان اینکه تغییرات نباید صرفا به تهران محدود شود، عنوان کرد: در اغلب وزارتخانه‌ها در حوزه شهرستان‌ها با ضعف نیروی انسانی و مدیریتی مواجه هستیم و انتظار داریم تغییر و تحول‌ها به سرپنجه‌های اجرایی که شهرستان‌ها هستند منتقل شوند چرا که انتظارات مردم بیشتر در آنجا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha