به گزارش سرویس بازار ایسنا، ابراهیم کاظم پور سخنگوی بانک تجارت با بیان این مطلب بیان کرد : با توجه به گستره مخاطبان بانک تجارت در شبکهها و پیامرسانهای اجتماعی، تولید محتوا و پاسخگویی به کاربران در صفحات بانک، مخاطب محور و بر اساس رفتار تعاملی با کاربران انجام میشود.
وی برنامهریزی براساس اطلاعات و تحلیلهای ارائه شده توسط شبکههای اجتماعی را یکی از بهترین روشهای دستیابی به اهداف روابط عمومی و فروش خدمات بانکی دانست و تاکید کرد: با تغییرات گسترده و پرشتاب شبکههای اجتماعی اکنون تحلیلهایی که خود این شبکهها در خصوص مخاطبان ارائه میدهند به خوبی میتواند وضعیت تعاملی و تاثیرگذاری محتوای تولید شده را نشان دهد . به طور مثال در شبکه اجتماعی اینستاگرام از ابتدای سال ۹۶، تصاویر کاربرانی که در جشنواره نوروزی بانک شرکت کردند با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۱۱ هزار، ویدئوهای حوزه مسئولیت اجتماعی بانک با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۹ هزار، محتوای تصویری مربوط به معرفی شعب بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری بیش از هشت هزار و ۵۰۰، معرفی کارت هدیه باشاخص تاثیرگذاری بیش از هشت هزار، هشدارهای امنیتی با شاخص تاثیرگذاری بیش از هفت هزار و ۵۰۰ و ویدئوهای آموزشی موبایل بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری نزدیک به هفت هزار کاربر، نشان میدهد گرایش کاربران در صفحه نهادی مالی مانند بانک تجارت شامل چه حوزههایی میشود.
سخنگوی بانک تجارت ضمن دعوت از کاربران و دنبالکنندگان صفحات این بانک در فضای مجازی به افزایش تعامل با بانک تجارت گفت: اکنون به مدد پیشرفت فناوری، بستر مناسبی برای مشتریان بانک ایجاد شده که بتوانند در سریعترین زمان ممکن، پاسخ سوالات خود را از سوی بانک دریافت کنند . ضمن اینکه این امر برای ما به عنوان یک بانک تجاری نیز رهیافتی برای بهبود و توسعه خدمات محسوب میشود.
کاظمپور با اشاره به افزایش روزافزون کاربران در شبکههای مجازی افزود: برخی شاخصها مانند افزایش دنبالکننده از جمله موضوعاتی است که چنانچه معنادار نباشد، نه تنها برای نهادهای مالی و بنگاههای اقتصادی دستآورد محسوب نمیشود بلکه میتواند اطلاعرسانی و تبلیغات در حوزه فضای مجازی را دچار اختلال کرده و اطلاعات صحیحی را برای برنامهریزیهای بعدی با هدف هدایت کاربر به نقطه فروش خدمات بانکی در اختیار سازمان قرار ندهد.
بانک تجارت برنامه توسعه حضور در شبکهها و رسانههای اجتماعی را از دو سال پیش همراستا با تحولات فناوریهای روز آغاز کرده و در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته طی هفت روز پاسخگوی بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ کاربر این شبکه است. ربات تلگرامی این بانک نیز بیش از ۱۰هزار کاربر فعال دارد که خدمات مختلف این بانک را از آدرس کانال رسمی تلگرامی این بانک دنبال میکنند.
انتهای پیام
نظرات