• سه‌شنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96052415231
  • خبرنگار : 30054

انتخاب «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران به عنوان آگهی برتر فصل بهار

انتخاب «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران به عنوان آگهی برتر فصل بهار

آگهی «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه‌های سراسری کشور را کسب کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، بر اساس رای هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های روزنامه همشهری، این آگهی توانست عنوان برتر را از آن خود کند.

در پی این انتخاب، مدیریت روابط عمومی بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. آگهی «به همین نزدیکی» توسط امیر صحاف‌نیا طراحی شده است.

کامران کاتوزیان رییس هیات‌داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های روزنامه همشهری و محسن میرزایی رییس این مرکز با قدردانی از تلاش بانک ملی ایران در ارائه تبلیغات حرفه‌ای، تاکید کرده‌اند که این روند می‌تواند به اعتلای صنعت تبلیغات در ایران کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha