• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96072514533
  • منبع : نمایندگی همدان

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

دستگاه دیپلماسی در تحکیم مواضع جمهوری اسلامی موفق عمل کرده است

دستگاه دیپلماسی در تحکیم مواضع جمهوری اسلامی موفق عمل کرده است

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تشریح موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی، تقابل کنونی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی با ایران و عصبانیت دولت‌های افراطی منطقه را علت موفقیت دستگاه دیپلماسی در تحکیم مواضع جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش ایسنا، محمد کاظمی امروز (سه‌شنبه) در دیدار اعضای شورای صنفی دانشگاه ملی ملایر، حمایت اروپائیان از برجام را به علت چندجانبه بودن این توافق دانست و برخی تحلیل‌ها مبنی بر کوتاه آمدن دولت از منافع ملی در قبال جلب حمایت کشورهای مذکور را نتیجه‌گیری‌های سطحی و مغرضانه عنوان کرد.

وی برجام را ماحصل اجرای سیاست‌های کلان نظام اسلامی توسط تیم مذاکره‌کننده دانست و حمایت رهبر معظم انقلاب از سرداران دیپلماسی را دلیلی بر روش منطقی و معقول دولت توصیف کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره حمایت دولت از سپاه یادآور شد: دکتر روحانی خود از پیشتازان جهاد و دفاع مقدس بوده و هست و قرابت همسنگران دیروز و همراهان امروز، باعث تعجب نیست.

وی در بخش دیگری سخنانش دانشجویان را سرمایه بی‌بدیل ایران توصیف و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و حضور همه دلسوزان، فردایی روشن‌تر پیش‌روی ملت ایران قرار گیرد.

کاظمی با بیان اینکه جنبش دانشجویی در همه دوران‌، پیشتاز حق‌طلبی و عدالت‌خواهی بوده است، به سیر جریان‌های دانشجویی در دوران معاصر اشاره کرد و نقش دانشجویان در توفیق جریان اصلاحات را مهم دانست.

وی استمرار این توفیقات را نیازمند حضور دانشجویان و جوانان عنوان کرد و گفت: فضای کنونی دانشگاه‌ها محتاج برخی بازنگری‌هاست.

کاظمی بر لزوم گسترش فضای گفت‌وگو و اندیشه‌ورزی آزادانه در دانشگاه‌ها تأکید و ابرازامیدواری کرد: با تعاملات بیشتر و تحکیم فضای عاری از غرض‌ورزی‌ها و سلیقه‌گرایی‌ها، محیطی با نشاط برای رشد و بالندگی دانشجویان فراهم شود.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha