• شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96081307876
  • خبرنگار : 30054

در بیمه آرمان

تصویب عملکرد و صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

تصویب عملکرد و صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه آرمان برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ با حضور بیش از ۸۰ درصد سهامداران برگزار شد.

​به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابراعلام بیمه آرمان، در این جلسه که به ریاست سعید قربانی به عنوان رییس و مجید شایسته و حسن‌رضا دلیری به عنوان نُظار و محمدرضا مجدرضایی به‌عنوان منشی و با حضور مدیرعامل و نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان‌های حسابرسی و بورس برگزار شد، عملکرد شرکت و صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ مورد بررسی قرار گرفت و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

در این جلسه علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان به ارایه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این شرکت بیمه در سال گذشته پرداخت.

بیانیان بخشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۳۹۵ را اصلاح ترکیب پرتفوی، جذب اکانت‌های جدید، پیگیری وصول مطالبات معوق، تکمیل قراردادهای بانک مسکن، اصلاح فرایندها و دستورالعمل‌ها و کاهش و برگشت قابل توجه هزینه‌های جاری شرکت برشمرد.

وی از افزایش سرمایه شرکت از ۱۲۰ میلیارد تومان به ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال‌جاری و در نهایت به ۲۰۰ میلیارد تومان طی یک برنامه دو ساله خبر داد.

مدیرعامل بیمه آرمان از سهامداران، کارکنان، مدیران، معاونان و اعضای هیات‌مدیره شرکت در طول این مدت قدردانی کرد و گفت: همه همکارانم با تلاش‌های شبانه‌روزی خود و بدون هیچ چشم‌داشتی این کارنامه یکساله شرکت را رقم زدند و امیدواریم با بررسی و تصویب گزارش حسابرس و بازرس قانونی، تلاش آنها مورد تایید و تقدیر قرار بگیرد تا با انگیزه بیشتری اهداف شرکت را تحقق بخشند و جایگاه شرکت را ارتقا دهند. 

بر اساس گزارش هیات‌مدیره، این شرکت در سال گذشته حدود دو میلیارد و۲۳۰ میلیون ریال حق بیمه تولید کرده که در مقایسه با سال قبل از آن شش درصد کاهش داشته است. از این رقم، ۲۱۱ میلیارد ریال به‌صورت مستقیم (۸/۸ درصد) و دو میلیارد و ۱۶۳ میلیارد ریال (۹۱/۲ درصد) به‌صورت غیرمستقیم تولید شده است.

همچنین خسارت پرداختی سال ۱۳۹۵ مبلغی حدود یک هزار و ۵۰۶ میلیارد ریال است که در مقایسه با سال قبل از آن، یک درصد کاهش داشته است. نسبت خسارت سال گذشته نیز، معادل ۶۸ درصد بود  که در مقایسه با سال قبل از آن چهار درصد رشد داشته است.

براساس عملکرد دوازده ماهه منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۵ این شرکت همچنین مبلغ ۱۰۰تا۱۵۰ میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده است که مبلغ ۱۰ ریال سود برای هر سهامدار تصویب شد.

در این جلسه همچنین موسسات حسابرسی آزموده‌کاران و بهرادمشار به عنوان حسابرسان اصلی و علی‌البدل (پس از تایید بیمه مرکزی) و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین و انتخاب شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha