• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96082916646
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

مالک سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با ایسنا؛

عباسی: پلمب باشگاه، پاداش پیش از بازی ما بود/ همه چیز را به بزرگان مشهد واگذار کردم

عباسی: پلمب باشگاه، پاداش پیش از بازی ما بود/ همه چیز را به بزرگان مشهد واگذار کردم

مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد با انتقاد از زمان پلمب شدن دفتر این باشگاه، گفت: ین موضوع ۱۰۰ درصد با اعلام اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است و من همه چیز را به بزرگان شهر واگذار کرده‌ام.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پلمب دفتر باشگاه سیاه‌جامگان اظهار کرد: این پاداش پیش از بازی است که به سیاه‌جامگان دادند تا بازی را با انگیزه فراوان ببریم. امیدوارم هرچه سریع‌تر بزرگان فکری کنند تا بتوانیم در را باز کنیم و کارت‌های بازی بازیکنان را برداریم.

وی افزود: نیروی انتظامی ضابط است و باید از جایی دستور داده شود تا برای پلمب اقدام کنند. فکر می‌کنم بابت همین تغییر نام و رد نام سیاه‌جامگان بوده که اداره کل ورزش و جوانان این تصمیمات را اتخاذ کرده‌ است.

عباسی در رابطه با دلایل مربوط به رد نام سیاه‌جامگان تاکید کرد: اطلاعات زیادی ندارم اما هفته پیش در این رابطه جلسه‌ای داشتیم که در نهایت قرار بر این شد که رایزنی شود و تصمیم نهایی اتخاذ شود. این که در روز بازی با استقلال به ما اطلاع دهند دفتر پلمب شده است واقعا درست است؟

مالک باشگاه سیاه‌جامگان تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم؟ هرچه بگویم یک نفر پیدا می‌شود که ناراحت شود. پس تصمیم گرفتم سکوت کنم تا حداقل شاید درست شود. این تیم متعلق به مردم مشهد است، این روش قشنگی نبود، می‌شد اجازه دهند تیم ما با آرامش به مصاف استقلال برود و فردا برای این موضوع اقدام کنند.

عباسی گفت: این موضوع ۱۰۰ درصد با اعلام اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته و کمیسیون ماده پنج هم از افرادی که تماما در اداره کل ورزش و جوانان حضور دارند، تشکیل شده‌است.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص نام جایگزین سیاه‌جامگان گفت: از یک سو مردم هستند، این تیم متعلق به مردم است و آنها همواره پیام می‌دهند که نام تیم را عوض نکنیم، از سوی دیگر هم مسئولان این‌چنین تصمیم گرفته‌اند. همه چیز را به بزرگان شهر واگذار کرده‌ام تا آنها تصمیم بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha