• یکشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96090502375
  • خبرنگار : 90089

علی‌رضابیگی: در عرصه اقتصاد باید تفکر حاج قاسم سلیمانی حاکم شود

علی‌رضابیگی: در عرصه اقتصاد باید تفکر حاج قاسم سلیمانی حاکم شود

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اگر در حوزه اقتصاد هر روز وضع بدتری نسبت به روز قبل داریم این است که به آرمان‌های انقلاب اسلامی در بخش اقتصاد عمل نمی‌شود. در عرصه اقتصاد نیز باید تفکر حاج قاسم سلیمانی حاکم شود.

به گزارش ایسنا، احمد علی‌رضا بیگی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه، گفت:  به سردار سلیمانی افتخار می‌کنم. سه سال قبل وقتی از ایشان درباره رمز موفقیتش  سوال می‌کنند، پاسخ می‌دهد که راه پیروزی عمل به سخنان رهبری است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: این پیروزی حقانیت یک تفکر را اثبات کرد، تکیه بر قدرت درون‌زا ضامن پیروزی است. پیام باارزش این پیروزی این است که ظفر در عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و فاصله گرفتن از این آرمان‌ها موجب شکست است. انتظار گشایش اقتصادی با وزرای هزار میلیاردی غیرممکن است. در عرصه اقتصاد نیز باید تفکر حاج قاسم سلیمانی حاکم شود.

وی با یادآوری حادثه تصادف قطار در سمنان، گفت: سحرگاه سال قبل بر اثر حادثه تصادف قطار در ایستگاه هفت‌خوان سمنان ۵۰ زائر امام رضا (ع) جان باختند. گزارش کمیسیون عمران در ۲۴ آذر سال ۹۶ به استحضار مردم رسید و صدور احکام جزایی از قوه قضاییه و اقدام لازم برای عزل مدیران مقصر از قوه مجریه درخواست شد. در تیرماه سال جاری دادستان کشور علیه چهار مسئول کشور اعلام جرم کرد. پرداخت بیمه هم موکول به اعلام رضایت اولیاء دم شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: نگاه سیاسی در برخورد سیاسی با مقصران حادثه، قابل قبول نیست. چرا سوال از وزیر راه و شهرسازی با همین نگاه سیاسی انجام شد و هیات رییسه مجلس نیز با همین نگاه به موضوع سوال پرداخت؟ با همین نگاه بود که نوع برخورد با این حادثه نسبت به حادثه پلاسکو رفتار دوگانه شد و تلاش شد تا موضوع لاپوشانی شود. نمی‌دانم به خانواده‌های قربانیان  چه پاسخی بدهم.

علی‌رضابیگی با انتقاد به نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: به بهانه خصوصی‌سازی شرکت نفت، بنزین را از طریق شرکت‌های خصوصی به جایگاه‌های سوخت می‌فروشند.  این کار یعنی بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد برای دست‌اندرکاران. شرکت ملی پخش بر ادامه این طرح اصرار دارد. سوال بنده و چند نماینده دیگر  از وزیر نفت به کمیسیون انرژی ارسال شده و پیگیر رانتی که مدیران این شرکت در پی آن هستند، می‌باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha